Gaming News

Αλλαγές έρχονται στα throwable όπλα στο PUBG

Νέο patch note #14

Ας δούμε λοιπόν τις αλλαγές κτλ μαζί:

Changes to throwables:

Stun grenades

Σε πρόσφατο update  αφαιρέθηκε το knockback damage από τις grenade’s.
Για να είναι πιο ρεαλιστικό τώρα θα boostaroun το killing power σε range και damage.

Stun grenades:

Οι Stun grenades δεν υπήρξαν ποτέ οι πιο δημοφιλείς στο  game  και οι πρόσφατες αλλαγές στα sound effects  τις έχουν κάνει ακόμα πιο  περιττές.
Για να τις ανεβάσουν λίγο, θα επηρεάσουν  το vision και  τo hearing στους stunned players.
Προσθέτουν επίσης effective radius της χειροβομβίδας και εισάγουν νέα animations , ώστε να μπορείτε να πότε είχαν effects στους αντιπάλους.

Molotovs:

Αυτές είναι απ τα πιο άχρηστα  items στο game . Για να καταστήσουν πιο εύχρηστες τις molotovs, αυξάνουν την έκταση των effects  τους, εισάγοντας νέες ιδιότητες που επιτρέπουν την εξάπλωση πυρκαγιάς κατά μήκος των τοίχων και των ξύλινων επιφανειών σε σπίτια και επιβάλλοντας νέα debuffs στους παίκτες που πιάνουν φωτιά.
Οι Molotovs θα εκραγούν επίσης όταν πυροβοληθούν ενώ είναι στον αέρα.

Ένα τελευταίο πράγμα προτού μπούμε  στο patch Note #14
είναι ότι   το M24, αφαιρώντας το από crates  και προσθέτοντάς το στα world spawn loot tables.
Στόχος είναι να δώσουν μια εναλλακτική λύση στο Kar98k .
“Όπως πάντα, θα παρακολουθούμε όλες αυτές τις αλλαγές στα balance  και θα κάνουμε συνεχώς προσαρμογές και βελτιώσεις.”

Changelist:

Patch Notes

Gameplay

Bελτιώσεις σε throwables

Αλλαγές έρχονται στα throwable όπλα στο PUBG

-Αυξημένη ζημιά από ασφυξία
-Frags προηγουμένως έπρεπε να είναι εντός 2.6m των  παικτών για να προκαλέσουν θανατηφόρες ζημιές.
Τώρα κάνουν:
θανατηφόρα ζημιά μέσα σε 3,5 μέτρα, μέτρια ζημιά από 3,5 έως 8,5 μέτρα και χαμηλή ζημιά από 8,5 έως 10 μέτρα.

Τα effects stun grenades έχουν βελτιωθεί

Πρώτον, ας εξηγήσουμε ορισμένους όρους.

-Το “Direct effect” ορίζεται ως έκρηξη   σε γωνία 100 ° του οπτικού πεδίου του παίκτη.
-“Indirect effect” ειναι όταν οι χειροβομβίδες  εκραγούν εκτός  της περιοχής του “Direct effect” και οι παίκτες βρίσκονται σε απόσταση 5,5 μέτρων από την έκρηξη
-Η μέγιστη αποτελεσματική εμβέλεια της χειροβομβίδας έχει αυξηθεί στα 20 μέτρα
-Ανάλογα με την απόσταση από την έκρηξη, το άμεσο αποτέλεσμα μπορεί να κάνει blind  τον παίκτη για περισσότερο από 5,5 δευτερόλεπτα και τουλάχιστον 1 δευτερόλεπτο όταν απέχει 20 μέτρα.
-Ανάλογα με την απόσταση από την έκρηξη, το έμμεσο αποτέλεσμα μπορεί να κάνει stun τον παίκτη για περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα.
-Χαρακτήρες που τυφλώνονται από stun grenade τώρα καλύπτουν  τα πρόσωπά τους.
Αυτό είναι ένα νέο animation.
-Οι παίκτες που κάνουν spectate  όταν κοιτάζουν κάποιον που χτυπήθηκε με stun grenade τυφλώνονται κ αυτοί
-Δεν υπάρχει δυνατότητα ADS όταν κάποιος έχει τυφλωθεί από stun grenade

-Τα κοκτέιλ Molotov έχουν τώρα νέα αποτελέσματα και η βλάβη τους έχει αυξηθεί.
-Οι Molotovs μπορούν τώρα να αντιμετωπίσουν έμμεσες ζημιές και να προκαλέσουν βλάβη , ανάλογα με το αν στέκεσαι ή όχι στη φλόγα.
Εάν βρίσκεστε μέσα  στις φλόγες, θα δεχτείτε και τα δύο είδη ζημιών.
-Οι έμμεσες βλάβες (που λαμβάνονται όταν στέκεστε στις φλόγες) έχουν αυξηθεί από 10 σε 12,5 dmg ανά δευτερόλεπτο.
-Όταν κάποιος πιάσει φωτιά  θα δεχθεί ζημιά εγκαύματος ανάλογη του χρόνου (10 ζημιές ανά δευτερόλεπτο) για συνολικά τέσσερα δευτερόλεπτα
-Δεν υπάρχει δυνατότητα ADS κατά τη λήψη ζημιών εγκαυμάτων.
-Οι φλόγες τώρα εξαπλώνονται κατά μήκος των ξύλινων επιφανειών σε σπίτια
-Οι φλόγες από τους Molotovs εξαπλώνονται περαιτέρω εάν κάποιος ρίξει άλλη μια Molotov στο ίδιο σημειο.
-Οι Μολότοφ μπορούν πλέον να εκραγούν και όσο είναι στον αέρα εάν κάποιος τις πυροβολήσει.
-Ένα νέο animation έχει προστεθεί στους χαρακτήρες που πιάνουν φωτιά.
Θα προσπαθούν να αποφύγουν τις φλόγες χτυπώντας τες με  τα χέρια τους.

Adjusting some weapon and attachment balance:

-Μειωμένο κάθετο και οριζόντιο recoil  του SCAR-L
-Μειωμένη βασική ζημιά του M24 από 88 σε 79
-Το M24 δεν θα πέσει πλέον στα crates αλλά σε open world loot
-Το tactical stock και το cheek pad είναι τώρα λιγότερο αποτελεσματικά για το  recoil recovery rate.
Πλέον βελτιώνει την ταχύτητα ADS.
-Το Light grip  δεν επηρεάζει πλέον το basic recoil control η το  recoil recovery speed
– το light grip  τώρα έχει decreases first shot / single shot recoil κατά περίπου 15%.
Το animation Kick  έχει αλλάξει σε 20% (από 30%).
-Για να διευκολυνθεί η εύρεση του Vector, αυξήσαμε το spawn rate του  σε βάρος του spawn rate του UMP-9 (το συνολικό spawn rate SMG παραμένει το ίδιο).
-Αυξημένος αριθμός spawn των DMR.

UI / UI

Ένα  UI message θα δείχνει πότε τα  healing items μπορούν να χρησιμοποιηθουν.

New Anti-Cheat Tech

Αλλαγές έρχονται στα throwable όπλα στο PUBG

Note

Η νέα τεχνολογία anti cheat  είναι αυτή τη στιγμή μόνο στους test servers , αφού συμπληρωθούν τα απαραίτητα tests , θα προστεθούν και σε live servers.
Προσθέσαμε μια νέα λύση anti cheat , η οποία αναπτύχθηκε από την PUBG Corp.
Θα  δείτε ένα νέο αναδυόμενο παράθυρο κατά την εκκίνηση του client.
Για να μας βοηθήσετε να βελτιώσουμε τo  anti cheat , θα ήταν χρήσιμο για εμάς αν παίζατε με την επιλογή  “enable Anti Cheat”, εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα  ingame η στο Login μπορείτε να απενεργοποιήσετε.

Performance

Βελτιώσαμε τo  character model rendering proces για να αποφύγουμε κάποια small frame drop.
Έγινε optimized  το character movement και το animation όταν ο παίκτης κάνει skydiving για να βελτιωθεί και το framerate όταν πέφτουν κι άλλοι παίκτες μαζί του
Έχουμε κάνει κάποιες βελτιώσεις στο network code για να μειωθεί το network latency.
Βελτιώθηκε το πρόβλημα που είχε παρουσιαστεί από άλλα updates σχετικά με τα frames σε οχήματα και παίκτες.
Αυτό θα πρέπει να βοηθήσει σε κάποια physics σχετικά με τα οχήματα.

Ήχος

Τώρα μπορείτε να επιλεξετε τη  νέα λειτουργία ήχου HRTF (Head Related Transfer Function) στο Option menu (μόνο για τους ήχους του πυροβολισμού του αντιπάλου).
Το χαρακτηριστικό γνώρισμα, το οποίο προσομοιώνει πλήρως τρισδιάστατο ήχο ακόμη και για στερεοφωνικά ακουστικά δύο καναλιών, το αναλυσαμε  λεπτομερέστερα στο blog μας dev την περασμένη εβδομάδα.
Μειώσαμε την ένταση τουcare package airplane.

UI / UX
Η μέση απόσταση κολύμβησης έχει προστεθεί στα στατιστικά των παικτών, στο career screen.

Leaderboard

Τα total rating points ανά αγώνα έχουν αυξηθεί, ώστε να προσδιοριστεί καλύτερα η διαφορά στα skills  μεταξύ των παικτών.

Bug fixes

-Διορθώθηκαν ορισμένα ζητήματα που προκάλεσαν μη φυσιολογικές συγκρούσεις με οχήματα σε σημεία στα Erangel και Miramar.
-Οι χαρακτήρες δεν θα πρέπει πλέον να κολλήσουν στο σημείο που θέλουν να κάνουν  vault γύρω από το Erangel.
-Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που επέτρεπε στους παίκτες να περάσουν μέσα από αντικείμενα σε συγκεκριμένες θέσεις στο Miramar.
-Βελτιώθηκε η ακρίβεια της ένδειξης τροχιάς ρίψης για χειροβομβίδες
-Διορθώθηκε το visual glitch στην οθόνη του inventory  όταν γίνεται choke στο the sawed-off .
-Το Scope zeroing στο crossbow διορθωθηκε
-Διορθώθηκε το πρόβλημα που έκανε τις stun grenades να φαίνονται να αναπηδούν μετά από το σπάσιμο ενός παραθύρου.
-Διορθώθηκε ένα ζήτημα στο οποίο το χαρακτηριστικό ελέγχου του κάθετου ελέγχου ανάκρουσης του μάγουλο εξαιρέθηκε στην επεξήγηση εργαλείων.
-Διορθώθηκε ένα πρόβλημα του cheek pad στο  10% vertical recoil recovery στο SLR.
-Επίλυση ενός προβλήματος στο hip-firing για παρατεταμένη διάρκεια, τώρα το όπλο φαίνεται πιο χαμηλά

Αυτά τα λίγα λοιπόν και αυτή τη φορά
Αναμένουμε επόμενο Patch note με Σεμεδακια

Lorrita

Περνάω όλο τον ελεύθερο χρόνο μου με τα games .. So count me as a Gamer :P

Related Articles

Back to top button

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.