Ερωτήματα και προβληματισμοί σχετικά με το LGC

Για άλλη μια φόρα θα «αναγκαστώ» να κάνω άρθρο για το LGC, για μια ακόμα φόρα θα υπάρξουν άτομα που θα με κατηγορήσουν για click bait άρθρο και ότι θέλω το κακό των E-Sports επειδή κάνω αυτό που κάνεις άλλο δε κάνει, επειδή κάνω τη δουλειά μου και λέω τα πράγματα έτσι όπως τα βλέπω πάντα δεχόμενος την κριτική και την γνώμη τον άλλων.

LGC – Season2 – Week5: Μια εβδομάδα που μας έκανε να ασχοληθούμε λίγο παραπάνω λόγο των μεταγραφών. Δύο παίκτες, ο Sparks και o Dom1nant, μετακινήθηκαν από τους Void Gaming(VG) στους Greek Regenesis eSports(GRE). Μπορεί αρκετά άτομα να είδαν θετικά την όλη αυτή κίνηση των (GRE) αλλά κατά πόσο είδαν το πως επηρέασε μια τέτοια αλλαγή. Σε αρχική φάση οι VG χάσανε 2 παίκτες και κλήθηκαν να βρουν αντικαταστάτες για να παίξουν το επόμενο παιχνίδι που είχαν για το τουρνουά. Δύο παίκτες από τους GRE βρέθηκαν χωρίς ομάδα, και οι DD κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν μια ομάδα που δεν την έχουν μελετήσει και παρόλο που αυτό αρχικά φαινόταν σαν μειονέκτημα για τους GRE γιατί ήταν νέα ομάδα από ότι φάνηκε οι DD δε μπόρεσαν να τους αντιμετωπίσουν και έχασαν 0-2.

H ανακοίνωση του LGC

Να επισημάνουμε ότι με τις 2 (αναγκαστικές) μεταγραφές που έκαναν οι VG συμπλήρωσαν 5 μεταγραφές για τη φετινή σεζόν αν και στους κανονισμούς του LGC λέει ότι επιτρέπονται μέχρι 3. Βέβαια υπάρχουν αρκετά παραθυράκια τα όποια είτε δε είναι σαφές ο κανονισμός είτε στο ότι αρχικά αναφέρουν ότι την τελική απόφαση την παίρνει η διοργάνωση και πηγαίνοντας αντίθετα μάλιστα και με άλλους κανονισμούς.
Δείτε τους κανόνες του LGC εδώ.

Η ομάδα των VG στην αρχή της Season 2

Το roster των VG τώρα

Στο τέλος των μεταγραφών κανονισμός αναφέρει ότι οι ομάδες μπορούν να έχουν subs, τα όποια τα έχουν δηλώσει στην οργάνωση αλλά ο κόσμος δε τα ξέρει, άρα υποθέτουμε ότι τουλάχιστον 2 από τις 5 μεταγραφές των VG είναι από subs.

Τελικά η οργάνωση προστατεύει κάπως τους παίκτες, τις ομάδες άλλα και τους χορηγούς ή αφήνει τον καθένα να κάνει ότι θέλει και χρησιμοποιεί τα πάντα σαν διαφήμιση; Και επειδή πότε δε λέω κάτι απλά για να πω μπορείτε να δείτε στην επίσημη σελίδα ότι αυτές οι 2 μεταγραφές τράβηξαν το ενδιαφέρον πολύ περισσότερων ατόμων από το μεγαλύτερο ποσοστό των post που γίνετε στη σελίδα σχεδόν 300% περισσότερο.

Ένα ακόμα περιστατικό είναι το BM (Bad Manners) από παίκτες τόσο ingame όσο και εκτός, αυτό σε διάφορα social media.
Ένα παράδειγμα που θα δείτε στο παρακάτω κλιπ τον Dom1nant να δείχνει το Mastery του παίκτη του (που μάλιστα ήταν 7lvl) προφανώς ειρωνικά προς τον Warrior Lady. Αυτές είναι κινήσεις που όχι μόνο η οργάνωση αλλά και οι ομάδες από μόνες του θα έπρεπε να μην τις δέχονται και να προστατεύουν τους παίκτες, το όνομα της ομάδας , τη διοργάνωση, τον κόσμο και όλους όσους συμμετέχουν.


Αναρωτιέμαι αν αυτές οι συμπεριφορές είναι αποδέκτες λόγο των παικτών και αν η αντιμετώπιση θα ήταν ίδια (όχι μόνο από την οργάνωση αλλά και από τον κόσμο) αν κάποιος όχι τόσο δημοφιλές παίκτης έκανε κάτι παρόμοιο.
Μετά όμως όταν σε Ελληνικό τουρνουά οι πρώτες 2 ομάδες είναι ξένες ( Instinct Esports πρώτη θέση με 6-0 και Gplay.bg στη δεύτερη θέση, μαζί με τους GRE αλλά με ένα παιχνίδι λιγότερο)

Τα τεχνικά προβλήματα που για άλλη μια φόρα υπήρχαν δε θα τα σχολιάσω, μιας και δεν ήταν τόσο σημαντικά όπως άλλες φορές. Θα θέσω ένα ακόμα ερώτημα όμως σχετικά με το πως κατατάσσεται ο χρόνος ενός stream του LGC.

Πριν θέσω το ερώτημα θα επισημάνω ότι το stream στις 7/5/17 διήρκεσε λίγο παραπάνω από 5 ώρες +20 λεπτά στο τέλος με μικρό σχολιασμό και για ψηφοφορία MVP αγωνιστικής.
Συγκεκριμένα το πρώτο παιχνίδι ξεκίνησε 50 λεπτά μετά την έναρξη του stream και διήρκεσε περίπου 33 λεπτά, το δεύτερο game ξεκίνησε 30 λεπτά αφού τέλειωσε το πρώτο game και διήρκεσε περίπου 35 λεπτά. Να σημειωθεί ότι στα πρώτα 2 Games (GRE vs DD) δεν έδειξαν τα bans/picks). Το δεύτερο παιχνίδι ξεκίνησε σχεδόν 50 λεπτά αφού τελείωσε το το δεύτερο παιχνίδι των GRE vs DD, όπου πέρα από σχολιασμό προβλήθηκαν και κάποιες διαφημίσεις. Το δεύτερο game των GameSpace vs Instinct ξεκίνησε 40 λεπτά μετά και διάρκεσε περίπου 30 λεπτά Συνολικά δηλαδή είχαμε περίπου 2 ώρες gameplay και 3 ώρες σχολιασμό +20 λεπτά στο τέλος.

 

Comments

comments

One thought on “Ερωτήματα και προβληματισμοί σχετικά με το LGC

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *