Post thumbnail

Η Devolver digital όπως πάντα βρίσκει ενδιαφέρον και καινοτόμα project φέρνοντας τα στη ζωή, με το όνομα της να δίνει κύρος, στους τίτλους αυτούς. Το Minit λοιπόν είναι ένα Zelda like παιχνίδι που πάμε σε μια περιπέτεια, μέσο πολλών μονόλεπτων δράσεων. Πάμε να εξηγήσουμε πως δουλεύει αυτό το σύστημα, και γιατί πιστεύω ότι το Minit έκανε ένα μεγάλο λάθος που θα μπορούσε να το στείλει στα Top indie games όλων των εποχών.

Όπως λοιπόν προανέφερα, το Minit είναι ένα παιχνίδι που αντιγράφει πολλά πράγματα από το Zelda link’s awaking για το Gameboy, καθώς και το πρώτο τραγούδι που ακούς όταν ξεκινάς, λέγεται Minit’s awaking… Παρά ταύτα, πηγαίνουμε μια περιπέτεια στον κόσμο του Minit, βρίσκοντας αντικείμενα, μιλώντας με NPC, λύνοντας αρκετά puzzle, εξερευνώντας τον όχι και τόσο μεγάλο χάρτη, και νικώντας το Final boss. Μια πολύ ωραία περιπέτεια, που όμως τελειώνει μέσα σε 1 με 3 ώρες, ανάλογα πόσα collectibles θέλουμε να βρούμε, και αν δεν υπήρχε το χρονόμετρο κάθε 60 δευτερόλεπτα να σας στέλνει στο προηγούμενο checkpoint το παιχνίδι θα τελείωνε σε 30 λεπτά.

Το οποίο είναι κρίμα, γιατί απ’ τη μια έχει πολύ ωραία μουσική, όμορφο περιβάλλον, και ενδιαφέρον quest να σου ξυπνάνε τη νοσταλγία για λίγο παλιό κλασσικό adventure game με ένα μεγάλο κόσμο να ανακαλύψεις. Όμως το Minit δίνει τόση έμφαση στο Gimmick των 60 δευτερολέπτων, που δεν δίνει καθόλου χρόνο και χώρο στην πλοκή να εξελιχθεί και στον κόσμο να ξεδιπλωθεί, δίνοντας σου μια εμπειρία μέσα από ένα ταξίδι. Και επιπλέον το adventure της υπόθεσης έχει λίγα θέματα, καθώς σου δίνει πολύ αργά στην ιστορία χρήσιμα αντικείμενα, τα οποία πια δεν έχουν καμιά χρήση, και για το 100% complition χρειάζεται να λύσεις κάποια παζλ που δεν βγάζουν ιδιαίτερο νόημα, και θα χρειαστεί να δείτε Guides.

Ο περιορισμός του χρονικού ορίου είναι ένα πολύ ενδιαφέρον concept, και ο λόγος που αποφάσισα να το παίξω. Όμως προς έκπληξη μου, όσο προχωρούσα το παιχνίδι, ο χρόνος ήταν ένας πολύ έντονος περιοριστικός παράγοντας, παρά ένα εργαλείο για την εξέλιξη της πλοκής, και γενικά ένιωθα ότι ο περιορισμός των 60 δευτερολέπτων δεν προσέδιδε κάτι στην εμπειρία αλλά το κρατούσε πίσω.

Επιπλέον νομίζω ότι οι δημιουργοί δεν ήξεραν πως να διαχειριστούν, τις επιδράσεις του χρόνου στο περιβάλλον. Δηλαδή κάνεις κάποια πράγματα στο περιβάλλον και μένουν αλλαγμένα, όπως αν ανοίξεις μια γέφυρα, πάρεις ένα αντικείμενο ή βοηθήσεις έναν NPC, όμως άλλα έκαναν κάθε φορά reset, χωρίς κάποιο λόγο ή για να χρησιμοποιηθούν αργότερα σε κάποιο άλλο quest. Οπότε δεν ήταν ούτε Timeloop ούτε η μια μέρα μετά την άλλη, ήταν κάτι ενδιάμεσο χωρίς πολλές εξηγήσεις.

Τα θετικά του Minit λοιπόν είναι τα εξής:

1.Πολύ όμορφη παρουσίαση

2.Ωραία 8-bit μουσική, και ηχητικά εφέ

3.Νοσταλγικά γραφικά

4.Ενδιαφέρον Quests και παζλ (τις περισσότερες φορές)

Και τα αρνητικά τα εξής:

1.Μικρή διάρκεια και μικρός κόσμος

2.Το χρονόμετρο καταλήγει περιοριστικό, παρά ένα εργαλείο στην εμπειρία του παιχνιδιού

3.Ο παίχτης δίνεται σημαντικά αντικείμενα πολύ αργά στην ιστορία.

Εν κατακλείδι, το Minit είναι ένα Speedrun run Puzzle game. Δηλαδή έχει φτιαχτεί για να παιχτεί πολλές φορές προσπαθώντας να σπάσεις το προηγούμενο ρεκόρ σου σε χρόνο. Αν όμως η παρουσίαση του σε γοητεύει θα έλεγα να του έδινες μια ευκαιρία σε κάποιο Sale!, γιατί τα 10 ευρώ είναι κάπως πολλά, καθώς θα περάσεις κάποιες ευχάριστες ώρες σε αυτόν τον κόσμο, και που ξέρεις, μπορεί να σε εισάγει στον κόσμο του Speed Run!

Θα βρείτε το Minit στο παρακάτω λίνκ και σε όλες τις κονσόλες: https://store.steampowered.com/app/609490/Minit/

Add comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Facebook
Facebook
YouTube
YouTube
Instagram