Senpai's Original

Bloodborne: Η νύχτα στη μέρα των Dark Souls

Το Bloodborne είναι το τέταρτο παιχνίδι της σειράς SoulsBorne και ένα από τα πρώτα exclusives του PlayStation 4.

Η ανάπτυξη του ξεκίνησε στις 9 Ιουλίου 2012, με το trailer να αποκαλύπτεται στις 9 Ιουνίου 2014 και να κυκλοφορεί επίσημα στις 24 Μαρτίου 2015.

Ο Miyazaki κατάφερε να φέρει πολλούς νέους παίκτες στο κλίμα των SoulsBorne games με αυτό το τίτλο, καθώς πέρα από την αποκλειστικότητα με τη Sony, οι αναβαθμίσεις στα γραφικά αλλά και οι καινοτομίες που έγιναν σε αυτό, ήταν αρκετές για να τραβήξουν τα βλέμματα κάθε είδους gamer.

Πως ξεκίνησε το Project

Μετά την επιτυχία του πρώτου Dark Souls, η FromSoftware αποφάσισε να αναπτύξει ένα DLC. Άγνωστο τότε στους fans, μαζί με το DLC αναπτυσσόταν και άλλα δύο Projects. Το Dark Souls 2 και το Bloodborne, που τότε ονομαζόταν “Project Beast” και είχε ξεκινήσει, ύστερα από πρόταση της Japan Studio που ήθελε διακαώς να δουλέψει με τον Miyazaki σε έναν νέο τίτλο.

Λόγω ότι το DLC, Artorias of the Abyss, αναπτυσσόταν ταυτόχρονα με το Dark Souls 2, η FromSoftware αποφάσισε να ξεκόψει τον Miyazaki από οποιαδήποτε ανάμειξη με τα Dark Souls και κατέληξε να δουλεύει αποκλειστικά και μόνο στο Bloodborne. Τη θέση του ανέλαβαν δύο άλλοι game directors, με την FromSoft να δείχνει ξεκάθαρα το πόσο πολύ υπολόγιζε στην επιτυχία του Bloodborne αλλά και πόσο ήθελε να αξιοποιήσει την ικανότητα του Miyazaki και σε άλλα projects, πιστεύοντας ότι τα Dark Souls είχαν πάρει το δρόμο τους. Μικρή παρένθεση, διαβάστε εδώ γιατί τελικά το μετάνοιωσε και ο μεγάλος Ιάπωνας δημιουργός επέστρεψε στη σειρά.

Ο τίτλος, φυσικά θα ερχόταν με τις ευλογίες της Sony, αποκλειστικά για το PS4, επιθυμώντας να εκμεταλλευτεί στο έπακρο, τόσο τις ικανότητες της νέας της κονσόλας, όσο και την μοναδική πινελιά της FromSoftware που ότι άγγιζε, γινόταν χρυσό.

Κάτι καινούργιο και καλό

Το Bloodborne απέχει πολύ από τους προηγούμενους τίτλους της FromSoftware. Αντί για Dark Fantasy, ο Miyazaki προχώρησε με μία πιο gothic θεματολογία και τα τοπία που διαδραματίζεται το παιχνίδι να αγγίζουν περισσότερο την αρχιτεκτονική της Βικτοριανής εποχής. Εκτός αυτών, από τον Miura και το Berserk, ο Miyazaki αλλάζει την κεντρική πηγή έμπνευσης του και συναντιέται με τα μυθιστορήματα του H.P. Lovecraft αλλά και το Dracula του Bram Stoker, πράγμα που μαρτυράται σε πολλά σημεία του παιχνιδιού.

Πολλοί όταν ακούνε τις λέξεις “Βικτοριανή εποχή” φαντάζονται το Λονδίνο. Αλλά οι περιοχές που διαδραματίζεται το Bloodborne δεν είναι βασισμένες σε αυτό. Αντιθέτως, είναι βασισμένες σε χωριά και πόλεις οι οποίες μπορεί να υπήρχαν εκείνη την εποχή και είχαν πιο παλιά και ζοφερή αίσθηση. Και πάνω σε αυτά προστέθηκαν χαρακτηριστικά Βικτοριανής εποχής.

Miyazaki για τη θεματολογία Bloodborne.
Bloodborne: Η νύχτα στη μέρα των Dark Souls

Ήθελα να δημιουργήσω μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα. Έχουμε μια παλιά πόλη σε μια απομακρυσμένη περιοχή, αυτή η πόλη είναι γνωστή για την ιατρική της κοινότητα και τώρα υπάρχει μια ασθένεια που εξαπλώνεται εν ονόματι Plague of the Beasts.

Bloodborne: Η νύχτα στη μέρα των Dark Souls

Μια ακόμα έμπνευση για τον Miyazaki ήταν το Brotherhood of the Wolf, όπου μπορούμε να καταλάβουμε περισσότερο τις στιλιστικές επιλογές του παιχνιδιού.

Bloodborne: Η νύχτα στη μέρα των Dark Souls

Η Αγία Τριάδα του Bloodborne

Ο Miyazaki έχει σχολιάσει ότι το Bloodborne έχει τρία βασικά χαρακτηριστικά που το κάνουν αυτό που είναι.

  • Εξερευνώντας το άγνωστο. Σε αυτό ο Miyazaki εξηγεί πως ήθελε οι παίκτες να εξερευνούν αυτόν τον άγνωστο κόσμο όχι απλά και μόνο επειδή είναι άγνωστος, αλλά και για να ανακαλύψουν τα μυστήρια του και την ιστορία του.
  • Το αίσθημα να παλεύει κάποιος για τη ζωή του. Εδώ ο Miyazaki μας λέει ότι οι εχθροί που αντιμετωπίζουν οι παίκτες στο παιχνίδι, είναι πιο γρήγοροι, πιο επιθετικοί και πιο απειλητικοί από προηγούμενους τίτλους. Κάποιοι εχθροί είναι μαζεμένοι σε ομάδες, άλλοι είναι μεγαλύτεροι σε μέγεθος, άλλοι είναι Κυνηγοί και κάποιοι άλλοι είναι τέρατα. Έτσι ο παίκτης αισθάνεται μονίμως ότι παλεύει για τη ζωή του με κάθε νέα μάχη.
  • Και τέλος, τα νέα Online χαρακτηριστικά. Κλασσικό χαρακτηριστικό των SoulsBorne παιχνιδιών είναι το Co-Op και το PvP. Στο Bloodborne αυτά παίρνουν μια διαφορετική μορφή. Για παράδειγμα τα αντικείμενα πλέον είναι καμπανάκια που μπορούν να χτυπήσουν οι παίκτες για να φέρουν βοήθεια, να δώσουν βοήθεια ή να εισβάλουν σε άλλους κόσμους. Η αναζήτηση βοήθειας, κοστίζει 1 Insight, μια δευτερεύουσα οικονομία που κερδίζεται από Bosses, συνάντηση με νέους χαρακτήρες και κάποια αντικείμενα. Από την άλλη, όταν ο παίκτης βοηθάει έναν άλλο παίκτη, οι εχθροί είναι πολύ πιο δυνατοί και τα Bosses έχουν περισσότερο HP. Τέλος, για να μπορέσει να γίνει μια εισβολή, πρέπει πρώτα να εμφανιστεί η Sinister Bell-Ringing Woman, ένας εχθρός ο οποίος βρίσκεται κρυμμένος κάπου στο χάρτη και ανοίγει τον κόσμο σε άλλους εχθρικούς παίκτες. Αν ο παίκτης σκοτώσει αυτόν τον εχθρό τότε εξασφαλίζει την ασφάλεια του κόσμου του.

Η επιτυχία του Bloodborne

Το Νοέμβριο του 2015, 8 μήνες μετά την κυκλοφορία του Bloodborne, κυκλοφόρησε το DLC του, The Old Hunters. Μέχρι τα τέλη του 2015 το Bloodborne έκανε 2 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως και κέρδισε αρκετά βραβεία Game of the Year για το 2015 κάνοντάς το, το καλύτερο SoulsBorne παιχνίδι της FromSoftware μέχρι τότε.

Fear the Old Blood

Bloodborne: Η νύχτα στη μέρα των Dark Souls

Το Bloodborne κατάφερε να δείξει ότι το διαφορετικό δεν είναι πάντα κακό. Έχοντας εμπνεύσεις από διαφορετικές πηγές και απομακρύνοντας τον εαυτό του από τα Dark Souls και Demon’s Souls, κατάφερε να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια του 2015 και ένα από τα πιο πολυσυζητημένα παιχνίδια μέχρι σήμερα αποκτώντας ένα fan-made Demake version που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2022. Για μια ακόμη φορά ο Miyazaki έδειξε ότι είναι αντάξιος της θέσης του δίνοντάς μας άλλον έναν τίτλο που όχι μόνο μας έδωσε ατελείωτη δράση και διασκέδαση αλλά και σκηνικά που θα μας μείνουν αξέχαστα.

Μπορείτε να διαβάσετε ακόμα την ιστορία του Dark Souls. Πως ξεκίνησε το Project, πως άλλαξε η ηγεσία του για το 2ο μέρος και πως επέστρεψε από μόνο του, στον ίδιο το δημιουργό του.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα Social Media της σελίδας μας.

  • Γίνετε μέλη στο πιο ενεργό Gaming Community και γνωρίστε και άλλους gamers.
  • Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook.
  • Ακολουθήστε μας στο Instagram.
  • Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube.
  • Βρείτε μας στο Spotify για να απολαύσετε Ένα Βαζάκι Ελιές.
  • Όσο για τους Twettεράδες, βρείτε μας και στο Twitter, όπου είμαστε πλέον ενεργοί και δημοσιεύουμε καθημερινά όλα τα νέα.

Μην ξεχνάτε ότι έχουμε αφιερώσει τον μήνα Φεβρουάριο στα Soulsborne games λόγω της κυκλοφορίας του Elden Ring. Μπορείτε να βρείτε όλα μας τα άρθρα εδώ.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button
el Greek
X

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.