Senpai's Original

Dark Souls: Η τριλογία που άναψε φωτιές

Η τριλογία των Dark Souls παιχνιδιών ήταν και συνεχίζει να είναι ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της FromSoftware μέχρι σήμερα. Άλλωστε, πάνω σε αυτά έγιναν οι περισσότεροι πειραματισμοί από την αρχική “αποτυχία” του Demon’s Souls.

Η περίοδος πριν την παγκόσμια κυκλοφορία του Demon’s Souls

Το πρώτο Dark Souls ξεκίνησε να αναπτύσσεται στις 8 Ιουνίου 2009. Ανακοινώθηκε επίσημα στις 2 Φεβρουαρίου 2011 και κυκλοφόρησε στις 22 Σεπτεμβρίου 2011.

Αμέσως μετά την απογοητευτική κυκλοφορία του Demon’s Souls στην Ιαπωνία, ο Miyazaki και η ομάδα του ασχολήθηκαν με τον επόμενο τίτλο, ο οποίος δε θα μπορούσε να είναι Sequel, μιας που η IP του Demon’s Souls βρισκόταν στα χέρια της Sony, με την οποία η συνεργασία, δεν έληξε και με τις καλύτερες κουβέντες.

Η ανάπτυξη του Dark Souls

Dark Souls: Η τριλογία που άναψε φωτιές

Αρχικά, ο Miyazaki ήθελε να ονομάσει το παιχνίδι “Dark Races” και να αποφύγει τη λέξη Souls για να μην υπάρξουν προβλήματα με τη Sony. Όμως αυτό το όνομα δεν έμεινε για πολύ και προσωρινά το παιχνίδι ονομάστηκε Project Dark.

Πριν επισημοποιηθεί το όνομα Dark Souls, υπήρξαν άλλες δύο επιλογές. Το Dark Lord, το οποίο ήταν ήδη υπό την κατοχή άλλου και τέλος, το Dark Ring, το οποίο μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν αλλά ανακάλυψαν ότι σημαίνει πρωκτός στη Βρετανική αργκό.

Σε αντίθεση με το Demon’s Souls, το Dark Souls είχε ένα Test World στον οποίο πειραματίστηκαν με πολλά νέα αλλά και παλιά χαρακτηριστικά. Αυτός ο “κόσμος” εν τέλει κατέληξε να είναι μέρος του βασικού παιχνιδιού. Αυτό είναι το Painted World of Ariamis του οποίου το Test Boss ήταν ο Gravelord Nito.

Dark Souls: Η τριλογία που άναψε φωτιές

Ο Miyazaki σε αυτό το Project έβαλε σε δράση το Total Direction. Με λίγα λόγια, οτιδήποτε έπρεπε να γίνει στο παιχνίδι, περνούσε πρώτα από τα χέρια του για να δώσει το ΟΚ. Οργάνωνε meetings με την ομάδα του ώστε να συζητάνε ιδέες για να αναπτύξουν καλύτερα το παιχνίδι σύμφωνα με το όραμα του. Είχε δηλώσει επίσης ότι του άρεσε η ιδέα και η πράξη του Total Direction γιατί του επέτρεπε να είναι σε ολικό επίπεδο Game Designer.

Τι άλλαξε;

Τα νέα χαρακτηριστικά που προστέθηκαν στο Dark Souls, ήταν ο διασυνδεδεμένος κόσμος. Αυτό σημαίνει ότι κάθε επίπεδο σε κάθε μέρος του χάρτη μπορούσε να συνδεθεί με το αρχικό.

Τα Bonfires ήταν σημεία όπου ο παίκτης μπορούσε να αποθηκεύσει την πρόοδό του και να μη χρειαστεί να κάνει όλο το ταξίδι από την αρχή άμα πεθάνει ή βρεθεί σε άλλη περιοχή. Εκεί, ο παίκτης μπορούσε επίσης να ανανεώσει το HP του. Ο Miyazaki είχε σχολιάσει ότι τα Bonfires, εκτός από το πρακτικό σκοπό τους, βρισκόταν εκεί σαν ένα σημείο όπου ο παίκτης μπορεί να βρει λίγο “φως” και λίγη ηρεμία μέσα σε αυτόν τον σκοτεινό και χαοτικό κόσμο που έχει δημιουργήσει.

Τα Covenants ήταν ένα επιπρόσθετο χαρακτηριστικό στο Role-Playing του PvP αλλά και στη Single-Player εμπειρία.

Τέλος, προστέθηκε η ικανότητα να μπορεί ο παίκτης να κάνει Dual Wield τα όπλα του. Αυτό εμβάθυνε περισσότερο το Combat με συνδυασμούς τεχνικών αλλά και χαρακτηριστικών αυτών των όπλων.

Η κυκλοφορία και οι πωλήσεις

Πλέον, με συνεργάτη την Bandai Namco Entertainment, η FromSoftware κυκλοφόρησε το Dark Souls παγκοσμίως. Μέσα σε μια εβδομάδα πούλησε περισσότερα κομμάτια από ότι το Demon’s Souls σε ένα χρόνο. Μετά από λίγο άρχισαν να εμφανίζονται φήμες για DLC. Ο Miyazaki όμως δήλωσε πως δεν υπήρχαν σχέδια για κάτι τέτοιο εκείνη τη στιγμή.

Dark Souls 2: Η πτώση και η λύτρωση

Dark Souls: Η τριλογία που άναψε φωτιές

Το Dark Souls 2 ξεκίνησε να αναπτύσσεται στις 7 Νοεμβρίου το 2011 με τον Miyazaki εκτός του project επειδή δούλευε στο DLC του Dark Souls, Artorias of the Abyss και αργότερα ασχολήθηκε με την ανάπτυξη του Bloodborne. Στις 7 Δεκεμβρίου 2012 το Dark Souls 2 αποκαλύφθηκε με tease trailer και τα πρώτα gameplay πλάνα εμφανίστηκαν στις 10 Απριλίου 2013.

Το παιχνίδι κυκλοφόρησε στις 11 Μαρτίου 2014 αλλά χωρίς τον Miyazaki στη θέση του Director, τα πράγματα δεν πήγαν όπως ακριβώς θα θέλαμε. Τελικό συμπέρασμα; Το Dark Souls 2 να είναι μια κατώτερη εμπειρία από το πρώτο. Φανταστείτε τη διαφορά σε ποιότητα, που μέχρι σήμερα, γίνονται συζητήσεις για αν το Dark Souls 2 είναι το χειρότερο Soulsborne παιχνίδι της FromSoftware. Έτσι και χωρίς να υπάρχει άλλη επιλογή, τα ηνία της σειράς επέστρεψαν στον Miyazaki στο Dark Souls 3.

Στις αρχές του Απριλίου το 2015 το Dark Souls 2 απέκτησε μια Remastered έκδοση εν ονόματι Dark Souls 2: Scholar of the First Sin. Αυτή η έκδοση ήρθε με αναβαθμίσεις στα γραφικά, τον φωτισμό και κάποιες “quality of life” αλλαγές που έκαναν το παιχνίδι πολύ πιο ευχάριστο. Εκτός αυτών, το Scholar of the First Sin συμπεριλάμβανε και τα 3 DLCs που κυκλοφόρησαν την περίοδο 2014-2015.

Dark Souls 3: Ένα ικανοποιητικό κλείσιμο

Dark Souls: Η τριλογία που άναψε φωτιές

Το Dark Souls 3 βρισκόταν υπό ανάπτυξη από το 2013 μέχρι το 2016 ταυτόχρονα με το Bloodborne. Αυτό έδωσε στον Miyazaki την ευκαιρία να μεταφέρει πολλές από τις ιδέες του στον τελικό τίτλο της σειράς.

Ο ίδιος είχε δηλώσει πως εάν δεν προαγόταν σε πρόεδρος στη FromSoftware δε θα μπορούσε να τελειώσει τη σειρά των Dark Souls. Ήθελε να δώσει ένα αντάξιο τέλος σε αυτή την τριλογία γιατί ήταν η δουλειά της ζωής του.

Ο τελευταίος τίτλος της σειράς είδε μεγάλη επιτυχία και απέκτησε 2 DLCs. Οι παίκτες ήταν ικανοποιημένοι και ο Miyazaki έτοιμος να προχωρήσει σε καινούργιες IP, εξερευνώντας περισσότερο το θεματικό ενός Soulsborne Game.

Praise the Sun

Dark Souls: Η τριλογία που άναψε φωτιές

Η τριλογία των Dark Souls μας έδωσε ατελείωτες ώρες παιχνιδιού και διασκέδασης. Mας γονάτισε, μας σήκωσε και εν τέλει είδαμε τη φωτιά να σβήνει έτσι όπως έπρεπε. Ο Miyazaki “έδωσε” την καρδιά του για αυτά τα παιχνίδια (έστω και ελάχιστα στο Dark Souls 2) και δημιούργησε κάτι που μέχρι σήμερα είναι αξέχαστο και πιθανώς αξεπέραστο. Solaire of Astora από το πρώτο Dark Souls, η μουσική και η ατμόσφαιρα του Majula από το Dark Souls 2 και το τελευταίο Boss του Dark Souls 3, Soul of Cinder είναι λίγα από τα πάμπολλα πράγματα που θα μείνουν στην ιστορία του Dark souls. Είμαστε πλέον έτοιμοι να δούμε τι θα μας φέρει ο Miyazaki από εδώ και πέρα.

Μη ξεχνάτε ότι έχουμε αφιερώσει τον μήνα Φεβρουάριο στα Soulsborne games λόγω της κυκλοφορίας του Elden Ring. Μπορείτε να βρείτε όλα μας τα άρθρα εδώ.

Μην ξεχάσετε να μας ακολουθήσετε στα Social Media της σελίδας μας.

  • Γίνετε μέλη στο πιο ενεργό Gaming Community και γνωρίστε και άλλους gamers.
  • Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook.
  • Ακολουθήστε μας στο Instagram.
  • Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube.
  • Και για τους πιο σοβαρούς βρείτε μας και στο Twitter.

.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button
el Greek
X

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.