Game ReviewsHOTReviews

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review

Από μικρά παιδιά θέλαμε να γίνουμε Ninja, Super Sayan και φυσικά Samurai. Όταν ανακαλύψαμε τον μαγικό κόσμο του gaming, ψάχναμε παιχνίδια που θα μας κάνουν να νιώσουμε όπως και τότε. Έτσι λοιπόν, την περσινή χρονιά ήρθε η Sucker Punch και κυκλοφόρησε ένα καινούργιο IP αφιερωμένο στους Samurai, που μας χάρισε χαμόγελα και αρκετές ώρες gameplay. Με αφορμή λοιπόν την κυκλοφορία του Director’s Cut, σήμερα θα μιλήσουμε για το Ghost of Tsushima αναλύοντας το αρχικό παιχνίδι, αλλά και την καινούργια έκδοση.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review
Intro

Απρόσκλητοι Επισκέπτες

Η ιστορία του Ghost of Tsushima ξεκινάει με την πρώτη επιδρομή των Μογγόλων στην Ιαπωνία το 1274. Ο Μογγόλος Khotun Khan (κύριος κακός της ιστορίας) ηγείται της επίθεσης στο νησί Tsushima με σκοπό να το κατακτήσει. Μία μεγάλη, όμως, ομάδα Samurai τον περιμένει και είναι όλοι έτοιμοι να θυσιαστούν για να προστατέψουν τον τόπο τους. Εκεί θα γνωρίσουμε και τον πρωταγωνιστή της ιστορίας, τον Samurai, Jin Sakai. Μετά την πρώτη μάχη, οι Samurai χάνουν με μεγάλη ευκολία καθώς οι Μογγόλοι ήταν δεκαπλάσιοι σε αριθμό και ο Jin σώζεται οριακά από μία ”κλέφτρα”. Ο μεγάλος στόχος του Jin είναι να καταφέρει να σκοτώσει τον Khan και να διώξει φυσικά τους εισβολείς από την πατρίδα του. Παρόλο που δεν είναι κάποιο πρωτότυπο σενάριο, ο τρόπος με τον οποίο εξελίσσεται είναι φανταστικός.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review
Sakai Jin

Η ιστορία του Ghost of Tsushima μας δείχνει πως ένας Samurai, μεγαλωμένος με αρχές και παραδώσεις, είναι ικανός να κάνει τα πάντα για να σώσει τους ανθρώπους του και τον τόπο του. Ο τρόπος με τον οποίο πολεμάει ο Jin είναι αποτελεσματικός, όμως δε συμπίπτει με τον κώδικα των Samurai, και παρόλο που οι πράξεις του είναι για να σώσει ζωές και κερδίζει την εμπιστοσύνη του λαού, χάνει τον σεβασμό των υπόλοιπων Samurai. Έτσι, έχουμε ένα υπέροχο ταξίδι ενός Samurai, που έγινε ”Το φάντασμα”.

Στις Κατάνες

Το πιο ζουμερό κομμάτι εκτός από την ιστορία, είναι φυσικά το gameplay. Το Ghost of Tsushima είναι ένα Action/Adventure με Stealth και στοιχεία RPG. Ο τρόπος προσέγγισης μίας μάχης έχει δύο τρόπους, το Stealth και το ”Ναι γεια σας εδώ είμαι”. Τα όπλα σας είναι κατάνα, τόξο και αρκετά εργαλεία που βοηθάνε στις δύσκολες καταστάσεις. Τα εργαλεία ονομάζονται ”Ghost Weapons” και τα ξεκλειδώνετε όσο προχωράει το παιχνίδι. Kunai, smoke bombs, sticky bombs και lure μπορεί να ακούγονται αρκετά, όμως θα τα χρειαστείτε και με το παραπάνω για να επιβιώσετε. Το combat βασίζεται επίσης και στα ”Stance”. Υπάρχουν τέσσερα διαφορετικά stances και αλλάζουν δραματικά τον τρόπο με τον οποίο μάχεται ο Jin.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review
4 stances

Κάθε Stance χρησιμεύει και για έναν συγκεκριμένο τύπο εχθρού. Το αρχικό stance με την ονομασία Stone, χρησιμεύει στους αντίπαλους που έχουν σπαθί. Ύστερα, υπάρχει το Water που ειδικεύεται στους εχθρούς με ασπίδα και μετά έχουμε το Wind που κατατροπώνει τους εχθρούς με spear. Τελευταίο, είναι το Moon Stance με το οποίο σκοτώνετε πιο εύκολα τους Brutes ή αλλιώς ”τα τανκ”. Οι διαφορετικές στάσεις ξεκλειδώνονται με το να νικάτε leaders, οπότε ακόμα και αν κάνετε side quests μπορείτε να έχετε τα stances και να μη δυσκολευτείτε τόσο στην ιστορία.

Άρωμα από Assassin’s Creed

Το Stealth κομμάτι του παιχνιδιού θυμίζει αρκετά το Assassin’s Creed αλλά στις παλιές καλές εποχές του. Σκαρφάλωμα που θέλει πάνω από δύο κουμπιά, Stealth kill με την μία αλλά και πολλές κρυψώνες, είναι από τα λίγα πράγματα που θα σας φανούν όμοια. Μάλιστα, αν επενδύσετε τους πόντους στο Stealth tree, ξεκλειδώνετε ακόμα καλύτερες ικανότητες (Air Assassination, Chain Assassination). Σε γενικές γραμμές το Stealth λειτουργεί άψογα, απλά το combat με τα σπαθιά είναι τόσο ικανοποιητικό που αρκετές φορές θα χαλάσετε την κάλυψη σας επίτηδες, εκτός εάν δεν έχετε health.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review

Όσον αφορά το Health, δεν υπάρχει κάποιου είδους Health Potion. Η ζωή σας ανακτάται από τα Revolute Points. Χρυσές σφαίρες (σχήμα όχι κανονικές) που γεμίζουν καθώς σκοτώνετε εχθρούς είτε “υπό σκιά”, είτε μέσω των νόμων του σπαθιού. Μπορείτε να αναβαθμίσετε τα Revolute points για να έχετε περισσότερα μέσω των Bamboo Challenges που βρίσκονται σε διάφορα σημεία του κόσμου.

Απαραίτητα Mechanics

Παραπάνω εστιάσαμε στα εργαλεία και στα όπλα, όμως δε ξεχάσαμε και τα απαραίτητα mechanics που αλλάζουν ολόκληρο το παιχνίδι. Αναφερόμαστε σε κλασσικές λειτουργίες όπως Dodge, Roll, Block και φυσικά Parry, που αν δεν είστε προσεκτικοί το παιχνίδι θα σας τιμωρήσει. Ειδικά σε μάχες 1v1 (Duel) ακόμα και στη Normal δυσκολία μπορεί να χάσετε αρκετές φορές, γιατί δεν κάνετε σωστό Dodge ή Parry. Εν ολίγοις, το ‘Ghost” βασίζεται περισσότερο στην ικανότητα του παίκτη παρά στα όπλα του και αυτό του δίνει ένα μεγάλο θετικό πρόσημο. Ύστερα έχουμε και το καλύτερο Samurai mechanic που ακούει στην ονομασία ”Standoff”. Προκαλέστε και σκοτώστε έναν ή και περισσότερους εχθρούς με ένα χτύπημα, αρκεί να αφήσετε το κουμπί την κατάλληλη στιγμή, αλλιώς θα χάσετε το Standoff και θα μείνετε εσείς με 1% ζωή.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review
Standoff

Τέλος, υπάρχει το Ghost Stance. Μία ultimate κίνηση που προκαλεί τρόμο στους εχθρούς και για μερικά δευτερόλεπτα μπορείτε να σκοτώσετε όποιον επιθυμείτε με ένα ή δύο χτυπήματα. Για να γεμίσει βέβαια η συγκεκριμένη μπάρα, πρέπει να σκοτώσετε περίπου 7 με 8 εχθρούς χωρίς να δεχτείτε ζημιά ή να σκοτώσετε κάποιον αρχηγό.

RPG στοιχεία

Σχεδόν όλα τα σύγχρονα παιχνίδια δανείζονται κάποια RPG στοιχεία έτσι ώστε να μένουν ενδιαφέρον και να έχουν ποικιλία στην ανάπτυξη του χαρακτήρα. Έτσι και στο Ghost of Tsushima, υπάρχουν τα Skill Trees και οι αναβαθμίσεις αλλά με μέτρο. Καθώς περνάτε αποστολές, είτε της βασικής ιστορίας είτε Side Quest, κερδίζετε Technique Points. Τους συγκεκριμένους πόντους μπορείτε να τους επενδύσετε σε 3 διαφορετικά Skill Trees ανάλογα τον τρόπο που πολεμάτε.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review
Skill Tree

Το Samurai Skill Tree έχει να κάνει με την κίνηση του Jin εντός μάχης από θέμα Dodge και Parry καθώς και με το exploration του ανοιχτού κόσμου. Το δεύτερο Skill Tree, αναβαθμίζει τα Stances και προσθέτει περισσότερες κινήσεις (κυρίως στα Heavy Attacks) ή αυξάνει το Stagger Damage σε συγκεκριμένο τύπο εχθρών. Τέλος, υπάρχει το Ghost στο οποίο αναβαθμίζετε το Stealth κομμάτι του παιχνιδιού, αλλά και των Ghost Weapons. Αφού τελειώσουμε με τις τεχνικές περνάμε φυσικά στο κομμάτι του εξοπλισμού. Υπάρχουν διαφορετικά Armors που δίνουν διαφορετικά Buff εκτός από το να προσφέρουν μία Badass εμφάνιση.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review

Κάθε Armor αναβαθμίζεται έως και 4 φορές άμα διαθέτετε τα απαραίτητα Materials. Το ίδιο ισχύει και για τα όπλα, μόνο που εδώ, δεν υπάρχει ποικιλία. Για παράδειγμα, έχετε μόνο το Katana, μόνο το Dagger (Για τα Assassinations) και μόνο το τόξο σας. Αυτό το γεγονός είναι θετικό, διότι εφόσον υπάρχουν τα διαφορετικά Armors και τα Skills, ο παίκτης δεν κουράζεται με το να ψάχνει και διαφορετικά όπλα κατά την διάρκεια του παιχνιδιού. Εξάλλου τα upgrades είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά, ενώ μπορείτε να αλλάξετε και την εμφάνιση των όπλων σας από τα 50+ σχέδια που βρίσκονται στον κόσμο. Τέλος, υπάρχουν και τα Charms που προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερα Buffs, όπως για παράδειγμα περισσότερο Health Regen, Damage, Defence και πάει λέγοντας.

Το Απόλυτο Samurai Παιχνίδι – Τώρα και αναβαθμισμένο

Ιστορίες και Θρύλοι

Εκτός από την βασική ιστορία, που μόνη της θα σας κρατήσει συντροφιά περίπου 20 με 25 ώρες, υπάρχει άλλο τόσο υλικό σε Side Stories και Mythic Quests. Τα Side Stories είναι Questlines με περίπου 8, 9 αποστολές έκαστη, όπου ο Jin βοηθάει κάποιον από τους βασικούς χαρακτήρες. Το θετικό είναι πως αυτές ο ιστορίες είναι τόσο καλογραμμένες που παροτρύνουν τον παίκτη να φτάσει στο τέλος τους, λες και είναι το βασικό Story Mode.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review

Τα Mythic Quests (ή Tales) από την άλλη, είναι μονές αποστολές μεγάλης έκτασης, βασισμένες σε θρύλους. Μία φωτιά που δε σβήνει στην κορυφή του ψηλότερου βουνού ή ένας δαίμονας Samurai που ζει χιλιάδες χρόνια. Ο Jin θα αντιμετωπίσει πολλούς τέτοιους μύθους για να βρει την αλήθεια που κρύβεται από πίσω. Το Highlight των συγκεκριμένων αποστολών όμως είναι οι αμοιβές που προσφέρουν. Σπάνια Armor, Charms αλλά και τεχνικές που θα σας βοηθήσουν στο δύσκολο ταξίδι σας. Το μόνο σίγουρο είναι πως δε θα βαρεθείτε ποτέ.

Ανοιχτός Κόσμος

Η δυσκολία στα παιχνίδια ανοιχτού κόσμου δε βρίσκεται μόνο στον οπτικό τομέα και στο content. Ένας ανοιχτός κόσμος, όσα quests και να έχει εάν δεν είναι γεμάτος με ζωή, προκαλεί μία βαρεμάρα. Ευτυχώς, στο Ghost of Tsushima δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Τεράστιες σε έκταση περιοχές, γεμάτες πολύχρωμα τοπία, κτήρια, δέντρα και ανθρώπους. Εκτός από αυτό, το παιχνίδι εκμεταλλεύεται τέλεια τις πανέμορφες περιοχές για συνδυάσει και τα Quests. Σκεφτείτε να παίζετε Duel κάτω από τις κατακίτρινες φυλλωσιές των φθινοπωρινών δέντρων ή ακούγοντας το τρεχάμενο νερό ενός καταρράκτη που βρίσκεται δίπλα σας.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review

Η ατελείωτη ομορφιά του κόσμου, είναι και το μεγαλύτερο σας κίνητρο για εξερεύνηση και περισυλλογή των Collectables. Εκτός από την επιρροή τους στο Gameplay φυσικά.

Η Καλύτερη Σκούπα

Το Ghost of Tsushima έχει μία πληθώρα από Collectibles. Από χαρτιά και τριζόνια μέχρι και Hot Springs. Το κάθε αντικείμενο έχει και την σημασία του. Για παράδειγμα, τα Fox Dens ξεκλειδώνουν Charm Slots ή τα Crickets που ξεκλειδώνουν καινούργιες μελωδίες για το φλάουτο σας (Ναι υπάρχει και αυτό).

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review

Συνεχίζουμε με Shrine Trials που σας ανταμείβουν με δυνατά Charms, τα Hot Springs που ανεβάζουν την μέγιστη ζωή, μέχρι και σημεία για να συνθέσετε ποιήματα. Το νόημα είναι πως υπάρχουν πάρα πολλά και διαφορετικά κυρίως Collectables που έχουν όμως και κάποιον σκοπό. Με πιο απλά λόγια, είναι η χαρά του εξερευνητή και ένα ευχάριστο διάλειμμα από τους συνεχείς σκοτωμούς.

Το Κόψιμο του Σκηνοθέτη

Η ολοκαίνουργια έκδοση του τίτλου που προσφέρει πάνω από 10 ώρες φρέσκου gameplay στο Iki Island, αλλά και ακόμα περισσότερες με το Legend Mode. Αξίζει να σημειωθεί πως οι κάτοχοι της PS4 έκδοσης δε θα λάβουν και αναβάθμιση σε Next Gen με την αγορά του Director’s Cut, οπότε θα χρειαστεί να το αγοράσουν ξεχωριστά.

Η καινούργια περιοχή λοιπόν ονομάζεται Iki Island και είναι ξεχωριστό κομμάτι της ιστορίας. Μάλιστα όσοι δεν έχετε ξαναπαίξει το Ghost of Tsushima, θα σας φανεί σαν τη συνέχεια της κύριας ιστορίας. Στο συγκεκριμένο expansion, ο Jin συνεχίζει να πολεμάει τους Μογγόλους, ενώ ταυτόχρονα θα έρθει αντιμέτωπος με ένα παιδικό του τραύμα. Η ιστορία μαζί και με όλα τα καινούργια Side Quest, διαρκεί περίπου 12 ώρες.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review
Iki Island

Φυσικά, εκτός από την ιστορία υπάρχουν ολοκαίνουργια Cosmetics, Armors, Collectables και πολλά ακόμη που σας περιμένουν να ανακαλύψετε. Πλέον μπορείτε να κάνετε μία Charged επίθεση με το άλογο πάνω στους εχθρούς και αρκετά ακόμη πραγματάκια που δε χρειάζεται spoil. Τέλος, υπάρχει και ένα καινούργιο είδος εχθρών που αν δεν τους εξουδετερώσετε γρήγορα θα Buffάρουν τους υπόλοιπους εχθρούς. Σε γενικές γραμμές είναι ένα πολύ αξιόλογο DLC που σίγουρα αξίζει τα 20€ που ζητάει.

Legends Mode

Το Co-Op Mode που προσφέρει το Ghost of Tsushima είναι μία ευχάριστη προσθήκη για εσάς και τους φίλους σας. Στο Legends Mode παίρνετε τον έλεγχο ενός κυριολεκτικά ”Ghost” και όχι του Jin, κάνετε join τους φίλους σας και σκοτώνετε δαίμονες στον κάτω κόσμο. Επιλέγετε ανάμεσα σε 2 βασικά Modes, το Co-Op που είναι για 2 άτομα και το Survival Mode που πάει μέχρι 4. Υπάρχει και το Tale of Iyo, που ουσιαστικά είναι ένα Raid Mode και εκεί θα δείτε και το τέλος της ιστορίας των Legends.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review
Hunter Class

Καθώς παίζετε, θα ξεκλειδώσετε και τα 4 διαφορετικά Class και τις ικανότητες τους. Υπάρχουν οι Samurai (Σαν τον Jin), οι Nimble Assassins (Teleport skills/ Heavy Attackers), οι Hunters (Μακρινή απόσταση) και τέλος, οι Ronin που είναι κυρίως Healers. Όσο παίζετε με διαφορετικούς χαρακτήρες θα ξεκλειδώνετε όπλα, Cosmetics αλλά και ικανότητες.

Παιχνίδι για Screenshots

To Ghost of Tsushima ήταν πανέμορφο από την κυκλοφορία του στο PS4. Τώρα μαζί με την αναβάθμιση σε Next-Gen έχει ξεφύγει. Τα γραφικά δίνουν τεράστια έμφαση στην πολύχρωμη παλέτα του παιχνιδιού και τον φωτισμό. Το μόνο ίσως αρνητικό είναι πως στα σκοτεινά κομμάτια υπήρχε πολύ σκοτάδι σε σημείο που χρειάστηκε να ανεβάσουμε την φωτεινότητα.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review

Τα Cutscenes μαζί και με το Cinematic Theme εκμεταλλεύονται τα γραφικά ακόμη περισσότερο, παρουσιάζοντας εικόνες που τρίβαμε τα μάτια μας. Όσοι παίξατε το παιχνίδι σε απλό PS4 θα δείτε αρκετές διαφορές στη Next-Gen Upgrade, όμως όσοι είχατε PS4 PRO ή και PS5 πριν την αναβάθμιση τότε μην περιμένετε να δείτε μεγάλες. Φυσικά όμως θα έχετε τα σταθερά 60FPS 4K ανάλυση συν τις προσθήκες του DualSense που δεν υπήρχαν πριν.

Έχει δοθεί αρκετή λεπτομέρεια στα μοντέλα των χαρακτήρων, αλλά ακόμη περισσότερο στον κόσμο και τα όπλα του παιχνιδιού. Τα Animations είναι απαλά και κυλάνε τόσο ομαλά που νοιώθετε μέχρι και τον αέρα να περνά από δίπλα σας.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review

Γνώριμη Φωνή

Ο ήχος και η μουσική που έχουν ντύσει το Ghost of Tsushima είναι ακριβώς ότι περιμέναμε από ένα τέτοιο παιχνίδι. Παντού θα ακούσουμε τα παραδοσιακά τραγούδια με φλάουτο που τα ακολουθεί μία απαλή μελωδία. Υπάρχει Soundtrack για όλες τις περιστάσεις, όμως τα αργά και πιο συγκινητικά τραγούδια είναι ότι χρειαζόμαστε. Το Voice Acting είναι αρκετά εντυπωσιακό τόσο στα Αγγλικά όσο και στα Ιαπωνικά, όμως για καλύτερη εμπειρία πρέπει να επιλέξετε τα Ιαπωνικά. Επίσης μην ξεχνάμε πως την φωνή του Jin, χαρίζει ο θρυλικός Kazuya Nakai, γνωστός και ως Roronoa Zoro. Όμως υπάρχουν και αρνητικά, καθώς το Lip Synch στην Ιαπωνική γλώσσα παραμένει σχεδόν ανύπαρκτο. Με την PS5 έκδοση έγινε λίγο καλύτερο, όμως ακόμη δίνει αρνητικό πρόσημο στο παιχνίδι και είναι πραγματικά κρίμα, καθώς μπροστά στην εμπορικότητα του τίτλου, χάνετε η ποιότητα στην “μητρική του γλώσσα”.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review

Αναβάθμιση και Αρνητικά

Η αναβάθμιση επόμενης γενειάς είναι και θετική και αρνητική, διότι οι κάτοχοι του απλού PS4 θα δουν σημαντικές αλλαγές, ενώ όσοι είχαν PS4 PRO ή PS5 ουσιαστικά θα πληρώσουν 20€ για το DualSense. Για αυτόν τον λόγο υποστηρίζουμε πως αυτή η αναβάθμιση θα μπορούσε να είναι δωρεάν και επομένως το βάζουμε στα αρνητικά. Bugs υπάρχουν δυστυχώς ακόμα, αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό και κανένα από αυτά δεν είναι Game Breaking. Τέλος, όπως αναφέραμε και παραπάνω το κακό Lip Synch στην Ιαπωνική γλώσσα ίσως σας ξενερώσει σε μικρό βαθμό.

Συμπεράσματα

Το Ghost of Tsushima είναι ένα πανέμορφο παιχνίδι με όχι και τόσο πρωτότυπη ιστορία, αλλά με καλογραμμένους χαρακτήρες. Καταφέρνει να παρουσιάσει τον κόσμο των Samurai τέλεια στους βασικούς τομείς του παιχνιδιού (Ήχος, Γραφικά, Gameplay). Καλογραμμένες και ενδιαφέρουσες είναι επίσης οι ιστορίες που μαθαίνουμε από τα Side Quests σε βαθμό που δε θέλουμε να τελειώσουν. Τα RPG στοιχεία λειτουργούν με ισορροπία και ο ανοιχτός κόσμος είναι ένα τέλειο μέρος για εξερεύνηση. Υπάρχουν και τα αρνητικά βέβαια, καθώς το Lip Synch στην Ιαπωνική γλώσσα είναι σχεδόν ανύπαρκτο και θα έρθουμε αντιμέτωποι με μερικά bugs, που όμως δεν καταφέρνουν να χαλάσουν την εμπειρία. Τέλος, το Director’s Cut προσφέρει πάνω από 10 ώρες καινούργιου Gameplay με το εκπληκτικό και πανέμορφο Iki Island. Μην ξεχνάμε φυσικά και το Legends Mode, οπού μπορείτε να παίξετε Co-Op με τους φίλους σας και να σκοτώσετε δαίμονες του κάτω κόσμου. Το προτείνουμε σίγουρα σε όσους δεν έχουν ξαναπαίξει το Ghost of Tsushima και για όσους σκέφτεστε την αναβάθμιση, να ξέρετε πως τα 20€ αξίζουν και με το παραπάνω.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review
Goodbye
Ghost of Tsushima: Director’s Cut Review

Διαβάστε επίσης το Review του Samurai Warriors 5.

Ghost of Tsushima: Director's Cut

8.7

8.7/10

Θετικά

  • Καλογραμμένοι χαρακτήρες
  • Ισορροπημένο Gameplay
  • Πανέμορφος Κόσμος
  • Ενδιαφέρον Side Quests και Ανοιχτός Κόσμος
  • Καλή Μουσική και Voice Acting

Αρνητικά

  • Μηδενικό Lip Synch Στην Ιαπωνική Γλώσσα
  • Μερικά Bugs

senior k

Gamer απο πολύ μικρή ηλικία και με πρώτο παιχνίδι το Halo 2. Ύστερα λάτρεψα τα AC, τα Jrpg και τα απαίσια memes που μέχρι και σήμερα φτιάχνω. Λατρεύω επίσης τα Anime και το DnD, ενώ ταυτόχρονα είμαι από τους λίγους console only players.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.