HOTReviews

Gran Turismo 7 Review

Έχουν περάσει 8837 ημέρες από την στιγμή που ήρθαμε σε πρώτη επαφή με τη σειρά Gran Turismo. Από τότε, 25 χρόνια μετά, τα πράγματα εξελίχθηκαν, άλλαξαν, επανήλθαν, ξαναεξελίχθηκαν, ξανάλλαξαν και στο τέλος κατέληξαν εκεί που τους αρμόζει. Στην αγάπη για τα αυτοκίνητα. Αυτή η αγάπη ήταν που έδωσε το αρχικό σπίρτο στην Polyphony Digital να ανάψει τη φλόγα της αυτοκίνησης σε μία ολόκληρη γενιά παικτών, αυτή η αγάπη είναι που την έκανε να συνεχίσει πάνω στον ίδιο εκκεντρικό -και αψεγάδιαστο- ρυθμό της εδώ και τόσα χρόνια και αυτή η αγάπη αναδεικνύεται απόλυτα στο Gran Turismo 7 σε κάθε πτυχή και γωνία του. Μία ιδιαίτερα αγάπη για τα αυτοκίνητα, που μοιράζεται μαζί μας απλόχερα και εμείς απλά καλούμαστε να τη δεχτούμε.

Gran Turismo 7 Review

Ένα διαδραστικό ντοκιμαντέρ

Αν μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε με μία φράση όλο το Gran Turismo 7, αυτή θα ήταν “Ένα διαδραστικό ντοκιμαντέρ” και αυτό γιατί από το πρώτο δευτερόλεπτο που θα το ανοίξετε, ξεκινούν τα μαθήματα αυτοκίνησης. Πως ξεκίνησαν τα πρώτα μοντέλα, ποια αυτοκίνητα έχουν μείνει για πάντα στην elite, ποιες οι πόλεις που μας χάρισαν τους καλύτερους αγώνες, με τι συνδυάστηκε ο οδηγός αγώνων ταχύτητας, ποιο το status των συλλεκτών σε σχέση με μουσική, χόμπι και κοινωνία και πολλά, πολλά, πολλά ακόμα. Όλα αυτά, πριν καν μπείτε στο ίδιο το παιχνίδι, απλά και μόνο με την εισαγωγή που συνοδεύεται με τον υπέροχο ήχο ενός πιάνο.

Όταν ξεκινήσετε το campaign, το οποίο επιστρέφει μετά την απουσία του Sport, αρχίζουν και τα εντατικά μαθήματα αυτοκινήτων, καθώς καλείστε να συμπληρώσετε menu συλλεκτών, με τα οποία μαθαίνετε τα πάντα για είδη, μάρκες, και δεκαετίες αυτοκινήτων. Έτσι, σιγά σιγά, μαθαίνοντας παράλληλα και τους μηχανισμούς του παιχνιδιού, θα ξεκινήσετε τη συλλογή σας με νέα ή μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, θα τα αναβαθμίσετε ή θα τα αλλάξετε σε εμφάνιση και επιδόσεις, θα συμμετέχετε τόσο σε αγώνες όσο και πρωταθλήματα, θα σηκώσετε ή θα χάσετε κύπελλα, θα πάρετε μέρος σε διάφορα challenges και θα βγάλετε επαγγελματικά διπλώματα αγώνων ταχύτητας. Αυτό θα σας οδηγήσει σε ακόμα περισσότερες πληροφορίες για κάθε είδος αυτοκινήτου, νέους αγώνες και πρωταθλήματα, νέα challenges, νέα διπλώματα και πάει λέγοντας, πράγμα που για τους φίλους του ανταγωνισμού και της αδρεναλίνης, ίσως φανεί κάπως αργό, καθώς για να φτάσετε στα “καλά” αυτοκίνητα, χρειάζεται να ακολουθήσετε κατά γράμμα όλους τους υποχρεωτικούς αγώνες με συγκεκριμένη σειρά. Και πιστέψτε με, δεν είναι όλοι το ίδιο ευχάριστοι.

Gran Turismo 7 Review

Επιστροφή στην ποιότητα

Αυτό που έκανε πάντα τα Gran Turismo να ξεχωρίζουν, και είχε χαθεί λίγο με τις τελευταίες προσθήκες του franchise, ήταν η παραδοσιακή ματιά του στην ποιότητα. Σε αντίθεση λοιπόν, με το Gran Turismo Sport, στο Gran Turismo 7 έχουμε επιστροφή τόσο κλασσικών όσο και νέων μοντέλων από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας, δίνοντας μία αίσθηση ποιότητας και φρεσκάδας ταυτόχρονα, η οποία φυσικά εμπλουτίζεται σε κάθε αγώνα με τις δικές σας αισθητικές παρεμβάσεις τόσο μηχανικά όσο και στο αμάξωμα.

Παραμένει οπότε το στοιχείο της πραγματικής επιρροής σας τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια του αγώνα, καθώς οι σωστές ρυθμίσεις σε αναρτήσεις, φρένα και ελαστικά, είναι εξίσου σημαντικές με το πόσο καλά θα γυρίσετε το τιμόνι σε μία δύσκολη στροφή. Σε ένα κόσμο λοιπόν, που έχει ταχύτατους ρυθμούς και μετράει περισσότερο η εμφάνιση και η επιφάνεια, το Gran Turismo πάει κόντρα στο 100%, σας καλεί να κάνετε ένα μικρό διάλειμμα και να μάθετε μαζί του κάθε τι ποιοτικό πρέπει να γνωρίζει ένας οδηγός. Μεγαλώνοντας με τις αρχές αυτές, και όχι με τα πρότυπα Fast & Furious που κυριαρχούν στον ανταγωνισμό, το Gran Turismo επιλέγει αγάπη για την αυτοκίνηση και ό,τι συνεπάγεται από αυτήν.

The Real Driving Simulator

Περνάμε στην οδήγηση, που στην πραγματικότητα, είναι και το πιο σημαντικό πράγμα σε ένα Racing game. Αν αυτό δεν το πετύχαινε με τόσο μεγάλη επιτυχία, όσα διαβάσατε πιο πριν, πιθανότατα, δεν θα ήταν εκεί για να εκθειάσουν το μεγαλείο του Gran Turismo 7, όμως, και σε αυτό το κομμάτι, η σειρά ξαναπαίρνει τα σκήπτρα του πρωταθλητή, καθώς χρησιμοποιείται η κλασσική συνταγή της επιτυχίας, που ισορροπεί μεταξύ ρεαλισμού και ευχαρίστησης, και κάνει ακόμα και τον πιο νεαρό κάγκουρα, να εισβάλει με όλο του το είναι εντός του παιχνιδιού. Μοναδικό “ψεγάδι” της εμπειρίας, τα ανύπαρκτα collision damages, που από τη μία καταλαβαίνουμε γιατί δεν υπάρχουν, αλλά από την άλλη, μας “ωθούν” στο να “παίξουμε βρώμικα”, καθώς η τελευταία θέση εκκίνησης σε κάθε αγώνα, μάλλον πάντα θα μας αδικεί.

Gran Turismo 7 Review

Επίπεδο δυσκολίας και παραμετροποίηση

Η δυσκολία τώρα, ορίζεται από τρεις παράγοντες. Από την υποβοήθηση και το επίπεδό της, από τις ενδείξεις βοηθείας και την ποσότητά τους και από το επίπεδο ικανότητας των αντιπάλων.

Οι νέοι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν την “οδική βοήθεια”, που θα τους μάθει σιγά σιγά την συμπεριφορά που πρέπει να έχουν, αλλά οι έμπειροι, πιθανότατα θα την απενεργοποιήσουν μετά την πρώτη επαφή μαζί της, καθώς θα τη βρουν αρκετά ενοχλητική, αφού ξεφεύγει από τα όρια της βοήθειας και κινείται αρκετά προς την παρέμβαση.

Οι ενδείξεις από την άλλη είναι αρκετά χρήσιμες ακόμα και στο πιο καλό επίπεδο, μέχρι να μάθετε ικανοποιητικά τα σημεία κλειδιά σε κάθε πίστα, και το επίπεδο δυσκολίας, μας κάνει κάποια νερά, για να μας βοηθήσει…

Το εύκολο επίπεδο, ok, είναι εκεί για τους μικρότερους φίλους των αυτοκινήτων και πρέπει πάντα να υπάρχει σε μία τόσο μεγάλη κυκλοφορία. Οι άλλες δύο δυσκολίες όμως, μας τα χαλάνε κάπως με το A.I., το οποίο θυμάται το επίπεδό του μόνο όταν το πλησιάσετε αρκετά ώστε να το αναγκάσετε να το θυμηθεί. Έτσι, ενώ θα βλέπετε πολύ συχνά τη διαφορά σας από την τελευταία θέση που ξεκινάτε να είναι για παράδειγμα στα 39 δευτερόλεπτα από τον πρώτο, αν η οδήγησή σας είναι ικανοποιητική, θα φτάσετε εντός δύο-τριών-τεσσάρων γύρων στα 13΄΄και από εκεί, μπορεί να σας πάρει άλλους τόσους για να φτάσετε στα 10΄΄. Όταν δε πλησιάσετε σε απόσταση αναπνοής, το δύσκολο επίπεδο θυμάται ότι είναι δύσκολο ακόμα και όταν το προσπερνάτε, εκμεταλλευόμενο κάθε κίνησή σας υπέρ του, κινήσεις που σημειωτέον, πριν από 1 λεπτό δεν μπορούσε να εκτελέσει.

Παρόλα αυτά, μέσα από αυτή τη μεγάλη γκάμα παραμετροποίησης, το Gran Turismo 7 μπορεί να συντροφεύσει είτε τον πιο σκληροπυρηνικό racer, είτε το 6χρονο ξαδερφάκι σας που θέλει να εισέλθει στο χώρο της αυτοκίνησης, όπως κάναμε και εμείς στην ηλικία του.

Gran Turismo 7 Review

Modes, Online, ανταμοιβές και Live Service

Περνάμε στα modes του Gran Turismo 7, τα οποία αποτελούνται από διάφορες επιλογές, τόσο για τους car enthousiasts όσο και για το φίλο σας που “ήρθε να δει απλά το παιχνίδι”. Όπως αναφέραμε, αρχικό και κεντρικό ρόλο παίζει το campaign, το οποίο είναι κάτι σαν “τουριστικός οδηγός ενημέρωσης”. Μέσω αυτού, θα ξεναγηθείτε σε όλα τα modes αγώνων αλλά και άλλα τόσα που έχουν να κάνουν με τη ζωή του αυτοκινήτου σας έξω από αυτούς.

Modes αγώνων

Αρχικά μπορείτε να τρέξετε σε αγώνες (ουάου τι πρωτότυπο). Αυτοί οι αγώνες είναι χωρισμένοι σε 3 περιοχές (Αμερική, Ευρώπη και Ασία) και μοιράζονται σε πάνω από 100 πίστες. Ύστερα μπορείτε να τρέξετε σε πρωταθλήματα. Αυτά αποτελούνται από δύο ή και παραπάνω πίστες, βαθμολογούν τους συμμετέχοντες με βάση την κατάταξή τους και δίνουν κύπελλα στον τελικό πρωταθλητή με βάση το συνολικό σκορ. Μετά περνάμε στα Missions, τα λεγόμενα challenges, τα οποία σας βάζουν σε μία συγκεκριμένη συνθήκη, και όσο καλύτερα την εκτελείτε τόσο καλύτερα ανταμείβεστε. Αυτά ξεκλειδώνονται σιγά σιγά, ανάλογα το επίπεδο συλλέκτη που έχετε αναπτύξει. Για να τελειώνουμε με το World Map, μπορείτε να βγάλετε διπλώματα οδήγησης επαγγελματικών αγώνων, εκτελώντας κάποια συγκεκριμένα tricks, σε όσο καλύτερο χρόνο γίνεται.

Εκτός World Map τώρα, μπορείτε να βρείτε το Music Rally, το οποίο είναι τόσο καλό και εθιστικό, που ευχόμαστε να μην το είχαν προσθέσει. Βλέπετε, ήδη έχουμε ξεχάσει τη γυναίκα μία φορά στη βροχή, το νερό να βράσει και να σωθεί, και το θερμοσίφωνα ανοικτό δύο ώρες, και ξέρετε πόσο έχει πάει το ρεύμα…

Gran Turismo 7 Review

Modes εκτός αγώνων

Όλα τα παραπάνω (πλην του Music Rally που είναι εκτός single-game), σας ανταμείβουν με χρυσό, ασημένιο ή χάλκινο κύπελλο, το οποίο αντιστοιχεί σε μία συγκεκριμένη χρηματική αμοιβή, που μπορείτε να αποταμιεύσετε ή να σπαταλήσετε. Οι πιο συνηθισμένοι τρόποι για να σπαταλήσετε τα χρήματά σας είναι η αγορά ενός αυτοκινήτου. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω της έκθεσης, είτε από τον “μαντρά” της γειτονιάς σας, ο οποίος, ναι μεν δεν έχει όλες τις επιλογές, αλλά μπορεί να σας βρει πολύ καλές ευκαιρίες. Ένας ακόμα τρόπος για να δαπανήσετε ποιοτικά τα χρήματά σας είναι στο αυτοκίνητό σας, αναβαθμίζοντας ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. Μάλιστα, το συγκεκριμένο mode το βρήκα αρκετά εμπλουτισμένο σε σχέση με άλλους τίτλους ακόμα και της ίδια σειράς, καθώς επεξηγείτε ακριβώς το τι συμβαίνει με κάθε αλλαγή σας. Τέλος, πάντα μπορείτε να ξοδέψετε χρήματα στην εμφάνισή σας, τόσο του avatar σας, επιλέγοντας στολές και κράνη, όσο και του αυτοκινήτου σας, με πρώτο και καλύτερο ένα καλό πλύσιμο ή μία αλλαγή σε χρώμα και ζάντες.

Τέλος, υπάρχει η επιλογή να “πάτε για φωτογράφιση”, πράγμα που βρήκα το λιγότερο cringe, όταν το ίδιο το παιχνίδι είναι μία κινούμενη φωτογραφία.

Ο Βασιλιάς επιστρέφει στο θρόνο του

Online Multiplayer

Όσον αφορά το multiplayer, και αυτό χωρίζεται σε δύο κατηγορίες, καθώς μπορείτε τόσο να παίξετε με έναν φίλο σας σε split screen, όσο και σε μία παρόμοια πληθώρα modes σε online περιβάλλον, είτε σε έτοιμους, είτε σε δικούς σας αγώνες.

Είναι το Gran Turismo 7 ένα live service game;

Η πιο κοφτή απάντηση είναι “Ναι”, όμως κανένας δεν σας εμποδίζει να παίξετε μόνοι σας και όσο θέλετε. Παρόλα αυτά, προβληματιζόμαστε όντως με το grinding το οποίο χρειάζεται για να αποκτήσετε τα ¨καλά” αυτοκίνητα, ειδικά όταν το σύστημα looting είναι αρκετά άδικο, και μπορείτε με ένα μικρό χρηματικό ποσό, να έχετε πρόσβαση σε όποιο αυτοκίνητο θέλετε. Από την άλλη, το live service, δεν έχει μόνο κακά, καθώς η Polyphony Digital ενημερώνει σε κάθε ευκαιρία που βρίσκει, ότι το παιχνίδι θα εμπλουτίζεται συνεχώς τόσο σε αυτοκίνητα (έχει ήδη πάνω από 400), όσο και σε αγώνες και missions.

Gran Turismo 7 Review

Η Polyphony ξέρει που θα πρέπει να στρέψετε την προσοχή σας

Αν ένα πράγμα γίνεται ξεκάθαρο από το πρώτο δευτερόλεπτο είναι το πόσο εντυπωσιακό είναι το Gran Turismo 7. Το πλάνο της Polyphony είναι τόσο “to the point”, όσον αφορά τον φωτισμό, που ακόμα και οι όποιες αδυναμίες του παιχνιδιού καλύπτονται και γίνονται πλεονεκτήματα. Τα μοντέλα των αυτοκινήτων μοιάζουν αψεγάδιαστα, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, η ομαλότητα στις κινήσεις τους αγγίζουν επίπεδα προσομοίωσης και γενικά υπάρχει ένας φωτορεαλισμός, που εκδηλώνεται υπέροχα σε κάθε ηλιαχτίδα φωτός, κάθε λάμψη του φεγγαριού ή κάθε διαφημιστική πινακίδα της πόλης. Όταν δε, ο δυναμικός καιρός αποφασίζει να μας βρέξει, όλα βελτιώνονται, καθώς δεν βλέπουμε τίποτα που να μπορέσει να μας αποσπάσει την προσοχή. Προσοχή, που με την γυαλάδα του RTX πάνω στα φρεσκοπλυμένα και γυαλισμένα αυτοκίνητά μας δεν μπορεί με τίποτα να φύγει από πάνω τους.

Το πρόβλημα συναντάται όταν καταφέρνει να φύγει αυτή η προσοχή, πράγμα που συμβαίνει σε μερικούς αγώνες μειωμένης ταχύτητας, καθώς κάποια κτήρια και τα μικρά δεντράκια που βρίσκονται πέριξ των αγωνιστικών χώρων, έχουν πολύ χαμηλή ανάλυση και αν συνδυαστούν με τους ακίνητους θεατές και συμμετέχοντες (πλην του έρμου που κουνάει την καρό σημαία), νιώθουμε ότι κινούμαστε σε μία μακέτα, δίνοντας μας την άλλη (κακή) όψη του Gran Turismo.

Τέλος, όσον αφορά τις πίστες στο χώμα, βρήκαμε ιδιαίτερα επιτυχημένα τα physics τόσο σε κίνηση των οχημάτων όσο και στο ίδιο το χώμα, το οποίο πολλές φορές μας βάζει εμπόδια ορατότητας.

Η πιο ρεαλιστική εμπειρία

Για να απολαύσετε το Gran Turismo 7 στα μέγιστα, αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να γυρίσετε σε cockpit view, καθώς οι πίστες είναι φτιαγμένες με τέτοιο τρόπο, που ακόμα και το πιο αργό αυτοκίνητο αποκτά άλλη αίγλη όταν το βλέπετε “από μέσα”, με την αίσθηση ταχύτητας να ανεβαίνει κατακόρυφα και την αδρεναλίνη να σας δίνει “μυστικές ικανότητες” οδήγησης και να κορυφώνει την απόδοσή σας. Κάποιοι θα σας πουν για τιμονιέρα, και εν μέρη θα έχουν δίκιο, όμως το χειριστήριο του PS5 είναι αυτό που θα κάνει τη διαφορά. Όταν και αν υπάρξει τιμονιέρα με την οποία νιώθεις το οδόστρωμα, τα ελαστικά και την πίεση στα φρένα, τότε το ξανασυζητάμε. Μέχρι τότε, χειριστήριο PS5 και μόνο. Το πολύ πολύ, να δοκιμάσετε το νέο mode που αξιοποιεί το γυροσκόπιο του DualSense. Αν μάλιστα θέλετε την πιο ρεαλιστική εμπειρία, όταν κάνετε master το game, απενεργοποιήστε ότι βοήθεια μπορεί να σας δίνετε μέσω hud και κλείστε τη μουσική. Εκεί θα καταλάβετε.

Gran Turismo 7 Review

Κάθε γκάζι… μετράει

Περνάμε σε ένα από τα αψεγάδιαστα σημεία του τίτλου, αυτό δηλαδή του Sound Design. Όποιος έχει ασχοληθεί με αυτοκίνηση, γνωρίζει πόσο σημαντικό ρόλο παίζει ο ήχος του αυτοκινήτου, και οι ειδικοί του Gran Turismo, δε θα μπορούσαν να παραλείψουν κάτι τέτοιο. Κάθε γκαζιά, κάθε σφύριγμα των φρένων, κάθε ενεργοποίηση της τουρμπίνας, κάθε προσπέραση, κάθε φύσημα του nitro, και αμέτρητα “κάθε” ακόμα σας βάζουν εντελώς “εντός” της πίστας, ζωντανεύουν όσα ζείτε, και ειδικά με τα Pulse 3D της Sony, θα μείνετε με το στόμα ανοικτό.

Από κλασσική μουσική έως Reggaeton

Όπως αναφέραμε, το Gran Turismo 7 είναι ένα μουσείο αυτοκίνησης, που συνδέεται με όσα καλά έχει προσφέρει το πιο δημοφιλές αυτό μεταφορικό μέσο στην ανθρωπότητα. Ξεκινάει από τον τροχό, και καταλήγει στα σημερινά supercars, που ένα πέρασμά τους και μόνο από μπροστά μας, ξεσηκώνει πλήθη και Social Media. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τη μουσική του παιχνιδιού. Ξεκινάει από κλασσικά κομμάτια, που συνοδεύουν τις πιο ιστορικές στιγμές του τίτλου, περνάει σε lounge ρυθμούς, κάθε φορά που επιβάλλεται από την κατάσταση, και καταλήγει σε ελαφρύ rock ή Reggaeton κατά τη διάρκεια των αγώνων. Όλα τα κομμάτια ακολουθούν το Ιαπωνικό μοτίβο της πλήρους κάλυψης με μουσική σε ό,τι συμβαίνει, πράγμα γνώριμο σε φίλους της σειράς, που όμως, λόγω της μουσειακής επένδυσης του τίτλου, αυτή τη φορά ταιριάζει ακόμα περισσότερο.

Συμπέρασμα

Το Gran Turismo 7 είναι σίγουρα ο καλύτερος τίτλος για τους φίλους της αυτοκίνησης που έχουμε δει ποτέ. Παίρνει τις βάσεις της σειράς όσον αφορά το Racing κομμάτι, τις ντύνει με αψεγάδιαστα γραφικά, φωτισμό, αίσθηση στο χειριστήριο και sound design και τις εμπλουτίζει με έναν κόσμο γεμάτο γνώση και πληροφορίες για τα ίδια τα αυτοκίνητα. Δεν μένει όμως εκεί, καθώς επιλέγει συνειδητά να μας συντροφεύσει σε ένα αργό διάλειμμα απόλαυσης, που θα ασχοληθούμε με τα σημαντικά μέρη του αυτοκινήτου και όχι με το φαίνεσθαι αυτού. Το αργό pacing στο Campaign, το grinding και κάποια σχεδιαστικά προβλήματα δυστυχώς του στερούν το απόλυτο Score, όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να του αφαιρέσουν το αξίωμα που κέρδισε με το σπαθί του, τον τίτλο του Βασιλιά των Racing games.

Gran Turismo 7 Review

Το Gran Turismo 7 κυκλοφορεί αποκλειστικά για τις κονσόλες της Sony, PlayStation 4 και PlayStation 5.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ PLAYSTATION GREECE ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ REVIEW KEY.

Το Gran Turismo 7 βάζει πλώρη για το καλύτερο παιχνίδι της χρονιάς. Με όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής, το Horizon Forbidden West και το Elden Ring είναι τα μόνα που μπορούν να κοντραριστούν. Ποια η άποψή σας; Πείτε μας στα Social Media της σελίδας μας.

  • Γίνετε μέλη στο πιο ενεργό Gaming Community και γνωρίστε και άλλους gamers.
  • Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook.
  • Ακολουθήστε μας στο Instagram.
  • Κάντε μία εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube.
  • Βρείτε μας στο Spotify για να απολαύσετε Ένα Βαζάκι Ελιές.
  • Όσο για τους Twettεράδες, βρείτε μας και στο Twitter, όπου είμαστε πλέον ενεργοί και δημοσιεύουμε καθημερινά όλα τα νέα.

Gran Turismo 7

9.5

9.5/10

Θετικά

  • Αψεγάδιαστα γραφικά. φωτισμός και soun design
  • Ισορροπία μεταξύ ρεαλισμού και διασκέδασης
  • Μεγάλη ποικιλία σε αυτοκίνητα και αγώνες
  • Μουσειακή επένδυση του τίτλου που δείχνει την αγάπη της Polyphony στην αυτοκίνηση
  • Ποικιλία σε αγώνες και παραμετροποίηση αυτοκινήτου
  • Πολλαπλές επιλογές διακύμανσης δυσκολίας
  • Συνεχής ενημέρωση περιεχομένου και στο μέλλον

Αρνητικά

  • Το Campaign δεν μας αφήνει ελεύθερους να απολαύσουμε το παιχνίδι
  • Δεν υπάρχει collision damage, με αποτέλεσμα το βρώμικο παιχνίδι να επιτρέπεται αν όχι να επιβάλλεται
  • Ξεκινάμε πάντα από την τελευταία θέση και το A.I. θυμάται τη δυσκολία του όταν το πλησιάζουμε
  • Προβληματισμός με το grinding και ισορροπία μεταξύ πληρωμένου περιεχομένου
  • Κάποια assets εκτός αγωνιστικών χώρων, μοιάζουν με assets μακέτας

Thanos Psarras

Με λένε Θάνο, γεννήθηκα το 2000 και είχα τις πρώτες μου εμπειρίες στο gaming με το Gran Turismo στο Playstation και το Crazy Taxi στο PC. Αγάπησα το gaming, ειδικά αυτά με καλή ιστορία, και πάντα μου αρέσει να εξερευνώ τα διαμάντια της indie κοινότητας!

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button
el Greek
X

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.