Game ReviewsReviews

Hellpoint Review

Το Hellpoint είναι ένα action rpg τύπου souls-like από την Cradle Games και με publisher την tinyBuild. Πρόκειται για το Dark Souls του διαστήματος, γιατί το παιχνίδι λαμβάνει χώρο σε ένα διαστημικό σταθμό. Για να δούμε όμως λίγο καλύτερα τα πράγματα.

Story

Ξαφνικά ένας τυπάς που λέγεται Author σας φέρνει στην ζωή μέσω μίας organically printing μεθόδου, κάτι σαν να σας εκτύπωσε δηλαδή. Σας λέει, ότι η αποστολή σας είναι να δείτε τι έγινε στον διαστημικό σταθμό Irid Novo και να ανακαλύψετε τα αίτια που οδήγησαν στο καταστροφικό φαινόμενο The Merge. Μέσα στο ταξίδι σας, θα βρείτε NPC και information points που θα εξηγούν τι έχει γίνει στον σταθμό. Υπάρχουν πολλά side quests για χαρακτήρες και για bosses, τα οποία θα σας οδηγήσουν στην αλήθεια. Το story του είναι ενδιαφέρον και ίσως να αξίζει ο έξτρα κόπος για τα side quests.

Gameplay

Το Hellpoint πρόκειται για souls-like τίτλο που σημαίνει ότι κατά βάση θα είναι δύσκολο, αλλά ίσως για τους βετεράνους των τίτλων της FromSoft τα πράγματα να είναι πιο εύκολα εδώ πέρα. Για να κάνουμε ένα breakdown στα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού.

Ένας από τους λαβύρινθους
Ένας από τους λαβύρινθους

Equipment

Εδώ έχουμε την κλασσική ποικιλία των melee και ranged weapons. Μπορείτε να έχετε τρία διαφορετικά set από weapons επάνω σας για να αλλάζετε γρήγορα, ανάλογα την περίσταση. Μπορεί για ένα συγκεκριμένο area να είναι καλύτερο ένα spear και στο αμέσως επόμενο να χρειαστεί ένα railgun, ώστε να μην είστε κοντά στους εχθρούς σας. Μετά προχωράμε σε διάφορα σετ από armor, που μπορεί να βρείτε ή να κάνουν drop από τα monsters που σκοτώνετε. Τα όπλα και τα armor επηρεάζουν το load σας, το οποίο αντιστοιχεί στο πόσο βάρος έχετε πάνω σας. Όσο πιο πολύ load έχετε, τόσο πιο αργά θα περπατάτε ή θα τρέχετε. Κάθε weapon έχει κάποια abilities, τα οποία ξεκλειδώνονται όσο πιο πολύ παίζετε με αυτά. Μπορεί να είναι είτε active, δηλαδή να κάνετε ένα special move ή να είναι passive και να αυξάνουν το πόσο καλά χειρίζεστε το όπλο για παράδειγμα.

Εκτός από αυτά υπάρχουν και άλλα 4 slots:

Body module: Ουσιαστικά αυτά σας δίνουν ένα passive stat increase όπως λίγο μεγαλύτερο health ή stamina.

Mind Module: Εδώ έχουμε passive stat increase σε στατιστικά που έχουν να κάνουν με το Foresight, το Cognition και τέτοιου είδους θεμάτων.

Healing Method: Εδώ έχουμε την μέθοδο που θέλουμε να αναπληρώσουμε ζωή. Υπάρχει το απλό injection που δίνει σας κάνει full heal αλλά υπάρχουν και άλλοι μέθοδοι όπως το Anti-rad που δίνει health, κάνοντας ταυτόχρονα cure το radiation ή τα Nanobots που δίνουν πίσω το health μέσα σε ένα χρονικό διάστημα και όχι απευθείας.

Omnicube: Το συγκεκριμένο λειτουργεί ως βοηθητικό εργαλείο και μπορείτε να ρυθμίσετε το slot του ανάλογα τις ανάγκες σας. Ίσως σε κάποια περιοχή να χρειάζεστε λίγο φως, κάποιες κουκκίδες για να μην χαθείτε ή λίγη μουσική βρε αδερφέ.

Breaches και Currency

Το currency που παίρνετε στο Hellpoint λέγεται Axions και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στα breaches. Τα Breaches είναι τα bonfires του παιχνιδιού και σε αυτά μπορείτε να ανεβάσετε level τον χαρακτήρα σας ή να κάνετε consume stack από axions. Επίσης, μπορείτε να κάνετε synchronize το breach ώστε να το συνδέσετε με άλλα. Το παιχνίδι δεν προσφέρει την δυνατότητα να κάνετε travel σε όποιο breach θέλετε, παρά μόνο εάν το έχετε συνδέσει με τα υπόλοιπα. Αυτό γίνεται με ένα συγκεκριμένο item που θα βρείτε κατά την διάρκεια της περιπέτειας σας, με αυτό να μην είναι σε άφθονη ποσότητα που σημαίνει ότι θα πρέπει να προσέξετε καλά ποια breach θα κάνετε synchronize. Έπειτα, υπάρχουν τα Polarize και Recess με το πρώτο να δυναμώνει τα enemies και το δεύτερο να τα κάνει πιο αδύναμα. Για αυτά τα δύο θα χρειαστείτε τα items fearful effigy και daring effigy αντίστοιχα, τα οποία τα βρίσκετε και αυτά ως loot. Όταν ακουμπάτε ένα breach οι εχθροί δεν γίνονται respawn, αλλά μπορούν να σας βαρέσουν ανενόχλητοι όσοι είναι εκεί γύρω και σας κυνηγούν. Για να κάνουν respawn πρέπει να κάνετε teleport σε άλλη περιοχή.

Easter egg για τα bonfire
Easter egg για τα bonfire

Stats

Στα στατιστικά έχουμε τα εξής:

Hellpoint Review

Health: Αυξάνει το Health bar.

Energy: Αυξάνει το Energy bar που χρησιμοποιείται από firearms, Catalysts, Omnicube και weapon abilities. Κάνει replenish βαρώντας τους εχθρούς σας.

Stamina: Αυξάνει το Stamina bar.

Load: Ο αριθμός του equipment που μπορείτε να κουβαλήσετε πριν γίνεται πολύ βαρύς.

Strength: Αυξάνει το damage με τα heavy weapons.

Reflex: Αυξάνει το damage με τα fast weapons.

Cognition: Αυξάνει το damage με τα firearms.

Foresight: Αυξάνει το damage με τα Catalysts.

Τα όπλα και τα armors χρειάζονται κάποια συγκεκριμένα level σε στατιστικά για να μπορέσετε να τα χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά. Κάθε όπλο ή armor δίνει και κάποια passive increases στα defenses. Επίσης, βλέπουμε και το data gathered που μας δείχνει πόσο knowledge έχουμε αποκτήσει για τα γεγονότα του Merge. Στο 100% μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το final boss χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό με το που φτάσετε στο συγκεκριμένο ποσοστό.

Weapons και Upgrades

Στο Hellpoint ως κατηγορίες όπλων έχουμε:

Τα melee (spears, knifes, κλπ). Χρησιμοποιούν stamina.

Τα firearms (railgun,daemon cannon, κλπ). Χρησιμοποιούν stamina και energy.

Τα catalysts (Channeler of Light, Hedron of Entropy, κλπ). Χρησιμοποιούν energy.

Το παιχνίδι έχει και κάποια crafting stations στα οποία κάνουμε upgrade τα όπλα ή δημιουργούμε καινούργια. Πιο συγκεκριμένα:

Occult station και Tech station: Προσφέρουν 3 επιλογές. Στο process resources “σπάμε” διάφορα materials. Στο Print model φτιάχνουμε νέα όπλα με τα materials. Στο Dismantle “σπάμε” το equipment που δεν χρειαζόμαστε σε materials. Καποια Demonic weapons μπορούν να φτιαχτούν μόνο σε occult station.

Weapons Editor: Εδώ κάνουμε upgrade τα όπλα με upgrade chips και axions που βρίσκουμε ως loot. Υπάρχουν διάφορα chips όπως reflex melee conductor ή firearm conductor για να ανεβάσουν τις αντίστοιχες ιδιότητες.

Medical Station: Εδώ μπορούμε να κάνουμε heal και cure για μερικά axions ή να κάνουμε upgrade το healing method μας.

Τα Heal και Death στο Hellpoint

Ας ξεκινήσουμε από το τι γίνεται όταν πεθάνετε. Εδώ έχουμε την κλασσική συνταγή των souls-like, όπου αφήνεται στο σημείο που πεθάνατε το currency και εάν πεθάνετε ξανά χωρίς να το πάρετε, τότε αυτό χάνετε. Εκτός από αυτό, μετά τον θάνατο σας δημιουργείται και ένα ghost, το οποίο συμπεριφέρεται ακριβώς όπως εσείς και έχει το ίδιο loadout. Εάν το σκοτώσετε θα πάρετε αρκετά axions και 1 health injection replenish.

Το healing system στο Hellpoint λειτουργεί λίγο διαφορετικά. Όταν επανέλθετε θα έχετε δύο health injections, ακόμα και αν το maximum που μπορείτε να έχετε είναι 4,5 ή παραπάνω. Ο μόνος τρόπος για να τα αυξήσετε είναι με damage στους εχθρούς σας.

Secrets, Side Quests και Online

Μέσα στο παιχνίδι υπάρχουν πάρα πολλά secrets. Αυτό το μικρό alleyway που φαίνεται ότι δεν έχει τίποτα μπορεί να έχει ένα secret door ή το item πίσω από ένα κελί μπορεί να είναι προσβάσιμο μέσα από δύο secret doors. Το παιχνίδι δεν λυπήθηκε καθόλου τα secrets και τα έχει βάλει με το τσουβάλι. Τι γίνεται όμως όταν δεν ξέρεις που είναι? Εδώ έρχεται το online να κάνει λίγο πιο εύκολη την ζωή μας.

Το οnline προσφέρει διάφορες επιλογές στον παίκτη μέσω ενός συμβόλου που έχει το σχήμα παλάμης σε τρία χρώματα. Στο κόκκινο μπορείτε να κάνετε duel με άλλον παίκτη, στο μπλε να τον βοηθήσετε και στο κίτρινο να καθοδηγήσετε τους άλλους παίκτες μέσω συμβόλων για κάποιο μυστικό στο συγκεκριμένο σημείο. Μπορείτε δηλαδή, να βάλετε ένα σύμβολο που δείχνει αριστερά και δίπλα του μία πόρτα ώστε να δείξετε ότι σε αυτό το σημείο υπάρχει ένα secret door. Προσωπικά, αυτό με βοήθησε άπειρες φορές για να βρω κρυμμένα items.

Πέρα από αυτά, υπάρχουν και side quests στο παιχνίδι τα οποία σας δίνουν items ή ακόμα και το true ending του παιχνιδιού. Σε κάποια σημεία υπάρχουν μωβ πόρτες που σας βάζουν στο underworld. Αυτό λειτουργεί ως mirrored world που σημαίνει ότι μία πλατφόρμα από αριστερά πήγε στα δεξιά και ούτω καθεξής. Μέσα σε αυτόν τον κόσμο μπορείτε να μιλήσετε ακόμα και με κάποια bosses ώστε να κάνετε τα side quests τους.

Ένα από τα καλύτερα πράγματα που προσφέρει το παιχνίδι είναι το local coop. Μπορείτε να παίξετε μαζί με άλλο ένα άτομο δίπλα σας ολόκληρο το παιχνίδι και να μοιράζεστε το loot.

Ένα από τα τρία main bosses
Ένα από τα τρία main bosses

Black Hole Clock

Στο Hellpoint υπάρχει ένα εσωτερικό clock. Ο κίτρινος κύκλος δείχνει το current time και όταν φτάσει σε κάποια συγκεκριμένα σημεία τότε γίνονται τα εξής:

Hell Hour Time: Στα διαστήματα 3-4 και 8-9 θα μπορείτε να ανοίξετε τις πορτοκαλί πόρτες και να αντιμετωπίσετε μαζικά κύματα εχθρών. Εάν τα νικήσετε, θα κερδίσετε δυνατά rewards. Κατά την διάρκεια αυτών των ωρών μπορεί να συναντήσετε δυνατότερους εχθρούς ακόμα και σε σημεία του παιχνιδιού που είναι στην αρχή.

Black Hole Hour: Όταν το κίτρινο δαχτυλίδι βρεθεί με το ασημένιο τότε μπορείτε να ανοίξετε τις κίτρινες πόρτες. Μερικές από αυτές χρειάζονται κάποιες συντεταγμένες που θα βρείτε στον σταθμό, ώστε να τις σημαδέψετε στην κεντρική κονσόλα σε ένα section του σταθμού. Θα χρειαστεί να είστε γρήγοροι γιατί το συγκεκριμένο event κρατάει 20 λεπτά και όταν τελειώσει θα πρέπει να περιμένετε την επόμενη μέρα.

Γραφικά

Τα γραφικά του Hellpoint δεν είναι άσχημα αλλά δεν τα λες και φοβερά. Έχει κάποια ωραία effects αλλά ως εκεί. Σε θέμα optimization υπήρχαν κάποια stutters και σε μερικά σημεία του game μπορεί να πήγαιναν στα 40-45 fps.

Observatory
Observatory

Ήχος

Το ίδιο ισχύει και για τον ήχο όπου δεν βρήκα κάτι το ιδιαίτερο. Αρμόζει στο παιχνίδι αν και μερικές φορές άκουγα να συμβαίνουν πράγματα σε διαφορετικές μεριές από αυτές που γινόντουσαν. Λίγο περίεργο αλλά τίποτα το gamebreaking.

Παράπονα

Ένα από τα βασικά παράπονα μου για το Hellpoint είναι το level design. Αρκετές φορές ένιωθα πως έμπαινα μέσα σε έναν λαβύρινθο και δεν ήξερα πως θα βγω αλλά ούτε από που. Στην προσπάθεια μου να βρω την κλασσική πόρτα που σε φέρνει πίσω στην αρχή του section κατέληγα σε ένα τελείως άλλο μέρος και χανόμουν. Είναι ωραίο να υπάρχει exploration και να καταλήγεις σε ένα area με 3 διαφορετικούς τρόπους, αλλά όχι με τόσο πολύπλοκο τρόπο. Σε αυτό θα σταθώ και στο γεγονός ότι ένα από τα items που χρειάζεσαι για να προχωρήσεις στο παιχνίδι είναι πίσω από secret door και αυτό το θεωρώ λίγο υπερβολικό.

Εκτός από το level design, υπάρχουν αρκετά bugs στο παιχνίδι. Για παράδειγμα, ενώ ήμουν σε ένα boss fight ξαφνικά έπεσα στο κενό και πέθανα. Μία άλλη πολύ πιο ήπια περίπτωση ήταν όταν ένας εχθρός που μοιάζει με online παίκτη είχε κολλήσει πάνω μου. Δεν μπορούσα να τον σκοτώσω επειδή είχε ασπίδα οπότε έπρεπε να κάνω respawn. Μέσα σε αυτό δεν έμεινα ικανοποιημένος με το enemies variety καθώς οι περισσότεροι έμοιαζαν με reskin των προηγούμενων.

Ακόμα ένα, είναι και τα περιορισμένα breach synchronizers, τα items που βάζεις στα breaches για να τα συνδέσεις. Εάν κάποιος παίκτης δεν ξέρει ποια είναι τα κύρια σημεία για να τα βάλει, τότε αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πολύωρο backtracking. Τα hitboxes επίσης σε κάποιες φάσεις είναι λίγο περίεργα. Μερικές φορές ενώ είχα ρίξει κάτω ένα monster και πήγαινα να το βαρέσω απλά δεν έκανε register το hit. Τέλος, δεν καταλαβαίνω την χρησιμότητα του ghost και θεωρώ πως θα μπορούσε να μην υπάρχει μέσα στο παιχνίδι.

Συμπέρασμα

Το Hellpoint αποτελεί μία low-budget προσθήκη στο souls-like genre και παρουσιάζει μερικές ενδιαφέρουσες ιδέες αλλά κατά την γνώμη μου δεν καταφέρνει να τις υλοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο. Μπορείτε να το βρείτε στο Steam, Epic games store και gog στην τιμή των 29,99€ και στο Xbox One και PS4 στην τιμή των 34,99€.

Διαβάστε επίσης το review του Dead Age 2 και του Dicey Dungeons.

Hellpoint Review

Hellpoint

6

6.0/10

Θετικά

  • Καλό combat και δυσκολία
  • Ενδιαφέρον story
  • Ένα περίεργο πράγμα που σε κρατάει στο game ακόμα και αν δεν σου αρέσει τόσο
  • Ωραίες ιδέες

Αρνητικά

  • Πολλά bugs
  • Μέτριο και λίγο χαοτικό level design
  • Αχρείαστα πράγματα όπως το ghost και τα breach synchronizers

FrostBubbleZ

Ονομάζομαι Σωτήρης και αν με ψάχνεις λογικά θα είμαι στο PC ψάχνοντας να αγοράσω ένα παιχνίδι. Θα το παίξω για λίγο και θα το αφήσω στο ράφι μαζί με τα υπόλοιπα εκατοντάδες παιχνίδια που έχω. Μου αρέσει να ανακαλύπτω νέους κόσμους και να σπαταλάω τα λεφτά μου σε παιχνίδια που μεγαλώνουν την κόρη του ματιού μου. Ως κάτοχος PS4, PC και Switch προσπαθώ να θρέψω και τις 3 κονσόλες για να μην είναι με το παράπονο. Εκτός από τα παιχνίδια λατρεύω τα anime με μερικά αγαπημένα να είναι το Attack on Titan, Re:Zero και Grand blue. Από παιχνίδια σίγουρα στην λίστα αγαπημένων είναι το Persona 5, Sly Cooper, Dark Souls και το Link's Awakening στην gameboy color εποχή. Μέσω του Gamesenpai μπορώ να ζω αυτούς τους νέους κόσμους παρέα με καλούς φίλους. Σας αφήνω, παώ να δω αν έχει καμία καλή έκπτωση.

Related Articles

2 Comments

  1. Γενικως φαινοταν πολυ ενδιαφερον Project, και το γεγονος οτι ειναι Sci fi με εψηνε πολυ, ομως οπως λες πεφτει σε λαθη και κυριως αυτη την souls like λογικη και combat εγω δεν την μπορω 😛 Ομως μου φανηκε πολυ ενδιαφερον που μπορουσες να κανεις side quests των Bosses xD Σε φαση πριν σε παλεψουν ε μαζεψε τους 10 μανιταρια ή δεν ξερω τι xD

  2. Στην αρχη φαινεται οντως πολυ ενδιαφερον αλλα εαν εχεις παιξει τα γνωστα souls-like παιχνιδια (dark souls,sekiro,nioh,κλπ) καταλαβαινεις οτι καπου αρχιζει και χανει. Προκειται για low budget παιχνιδι και ειναι σεβαστο αυτο και ως προσπαθεια ειναι καλη αλλα χανει σε πολλους παραγοντες που εχουν καθορισει τα βασικα παιχνιδια του ειδους. Οσον αφορα τα side quests ειναι οντως μια ωραια σκεψη αλλα και εκει γινεται λιγο αγκαρια σε καποια σημεια. Θα μπορουσαν να εχουν καλυτερες υλοποιησεις οι ιδεες τους γιατι ως ιδεες ηταν ωραιες θεωρητικα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.