Η Riot games αποφάσισε να βγάλει ένα patch το οποίο έφερε μερικές πολύ ενδιαφέροντες αλλαγές. Πρώτα από όλα κυκλοφόρησαν τα skins που είχα αναφερθεί στο προηγούμενο άρθρο: Dark Cosmic Jhin Dark Star karma & shaco. Με πολλά nerfs και buffs όπως μας συνηθίζει

Έγινε ένα πολυπόθητο rework στον Mordekaiser. Αυτές είναι οι ικανότητες του.

Ατσάλινος

Ένα ποσοστό της ζημιάς που προκαλείται από ικανότητες μετατρέπεται σε προσωρινή ασπίδα, που απορροφά την εισερχόμενη ζημιά.


Ρόπαλο της Καταστροφής

Κόστος: Κοστίζει [object Object] Ζωή
Εμβέλεια: 600

Οι επόμενες τρεις επιθέσεις του Μορντεκάιζερ προκαλούν κλιμακούμενη Μπόνους Ζημιά.

Τα επόμενα τρία χτυπήματα του Μορντεκάιζερ είναι ενισχυμένα. Τα πρώτα δύο χτυπήματα προκαλούν 10/20/30/40/50 (+165% μπόνους Ζημιάς Επίθεσης) (+100% μπόνους Ζημιάς Επίθεσης) μπόνους Μαγική Ζημιά. Το τελικό χτύπημα προκαλεί 2 φορές την μπόνους Ζημιά των προηγούμενων χτυπημάτων, έως 0 (+0) (+0).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Θεριστές της Θλίψης

Κόστος: Κοστίζει 25/35/45/55/65 Ζωή
Εμβέλεια: 1000

Καλύπτει έναν σύμμαχο με μαγνητικό μέταλλο και αυξάνει την Ταχύτητα Κίνησης κάθε μονάδας όταν κινείται προς την κατεύθυνση της άλλης. Όσο οι μονάδες βρίσκονται κοντά η μία στην άλλη, το μέταλλο στροβιλίζεται βίαια και προκαλεί ζημιά ανά δευτερόλεπτο στους εχθρούς.

Παθητική: Ο Μορντεκάιζερ αποκτά μπόνους εμπειρία αν σκοτώσει υπηρέτες κοντά σε σύμμαχους Ήρωες.
Μπόνους εμπειρία που αποκτήθηκε: 0Ενεργή:
Στοχεύστε έναν σύμμαχο Ήρωα, ο οποίος συνδέεται με τον Μορντεκάιζερ:Και οι δύο αποκτούν 75 Ταχύτητα Κίνησης όταν πλησιάζουν μεταξύ τους.Όταν έρχονται σε επαφή, προκαλούν 140/180/220/260/300 (+90% Ισχύος Ικανότητας) Μαγική Ζημιά σε διάστημα 4 δευτερολέπτων στους κοντινούς εχθρούς.Ενεργοποιήστε ξανά για να κλέψουν και οι δύο αμέσως 50/85/120/155/190 (+30% Ισχύος Ικανότητας) Ζωή από κοντινούς εχθρούς (25% Θεραπεία σε υπηρέτες, έως 2 μονάδες, προκαλεί Μαγική Ζημιά).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Φονικό Σιφόνι

Κόστος: Κόστος 24/36/48/60/72 Ζωή
Εμβέλεια: 700

Ο Μορντεκάιζερ προκαλεί ζημιά στους εχθρούς σε έναν κώνο μπροστά του. Για κάθε μονάδα που χτυπάει, η ασπίδα του Μορντεκάιζερ απορροφά ενέργεια.

Ο Μορντεκάιζερ προκαλεί 35/65/95/125/155 (+60% Ζημιάς Επίθεσης) (+60% Ζημιάς Επίθεσης) Μαγική Ζημιά σε διάταξη κώνου.Για κάθε Ήρωα που πετυχαίνει, αποκτά [0]% μέγιστη ασπίδα.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Κατάρα του Τάφου

Κόστος: Χωρίς κόστος
Εμβέλεια: 650

Ο Μορντεκάιζερ καταριέται έναν εχθρό ή το Δράκο και του κλέβει αρχικά ένα ποσοστό από τη Ζωή τους, καθώς και κάθε δευτερόλεπτο. Αν ο στόχος πεθάνει όσο το ξόρκι είναι ενεργό, η ψυχή του υποδουλώνεται και ακολουθεί τον Μορντεκάιζερ με τη μορφή φαντάσματος.

Παθητική – Δύναμη του Δράκου: Αν προκαλέσετε ζημιά στον Δράκο, θα εφαρμοστεί επάνω του μια Κατάρα για 10 δευτερόλεπτα.
Ενεργή: Καταραστείτε τον στοχευμένο Ήρωα και κλέψτε 25/30/35% (+[4% Ισχύος Ικανότητας]%) ης μέγιστης Ζωής του (25% στην αρχή, 75% σε διάρκεια 10 δευτερολέπτων, προκαλεί Μαγική Ζημιά).
Επίδραση Κατάρας: Όταν σκοτώνεται από την ομάδα του Μορντεκάιζερ, η ψυχή της καταραμένης μονάδας θα ακολουθεί τον Μορντεκάιζερ για 45/60/75 δευτερόλεπτα. Ο Μορντεκάιζερ αποκτά το 30% της Ισχύος Ικανότητας και το 25% της μπόνους Ζωής της μονάδας. Το φάντασμα αποκτά (+0) Ζημιά Επίθεσης και (+0) Ζωή.Μπορείτε να ελέγξετε το φάντασμα αν κρατήσετε πατημένο το πλήκτρο alt και χρησιμοποιήσετε το δεξί κουμπί του ποντικιού ή αν ενεργοποιήσετε ξανά αυτήν την ικανότητα.

συνεχίζουμε με Εξισσορόπηση του Ryze:

Ράιζ

Μειώθηκαν τα επίπεδα ικανότητας του Q, αφαιρέθηκε η ασπίδα, η μπόνους ζημιά εξαρτάται πλέον από το R. Το W επιβραδύνει πλέον. Το μπόνους της Ροής Μαγείας μετατρέπει την επιβράδυνση σε ρίζωμα.

Όταν παίζεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ο Ράιζ μπορεί να καλύψει τις αδυναμίες του πολύ αποτελεσματικά. Επιπλέον, επωφελείται σε μεγάλο βαθμό όταν η ομάδα του συντονίζεται σωστά. Οι επαγγελματίες παίκτες λατρεύουν τους Ήρωες με αυτά τα χαρακτηριστικά, για αυτό και είναι τόσο ισχυρή επιλογή στους επαγγελματικούς αγώνες. Προσπαθούμε να συμμαζέψουμε λίγο αυτά τα πλεονεκτήματα για να μην είναι τόσο ολοκληρωτική η επικράτησή του στην επαγγελματική σκηνή. Ταυτόχρονα, θέλουμε να βοηθήσουμε τους παίκτες που θέλουν να τον επιλέξουν, αλλά δεν μπορούν να εκτελέσουν τα combo του με απόλυτη ακρίβεια.

Αφαιρώντας την ασπίδα του, αφήνουμε στη διάθεσή του λιγότερα μέσα για να επιβιώσει σε μια αναμέτρηση που δεν τον ευνοεί, ενώ αλλάζοντας το CC του σε επιβράδυνση, οι στόχοι του στους αιφνιδιασμούς θα έχουν καλύτερες πιθανότητες να βγουν ζωντανοί από ένα 2 εναντίον 1 (ιδιαίτερα το combo Φλας > Ρουνική Φυλακή). Στο πλαίσιο των γενικότερων ρυθμίσεων για να γίνει πιο προσιτός σε λιγότερο έμπειρους παίκτες, αποφασίσαμε να ενισχύσουμε τις αναπηδήσεις του, καθώς τώρα η Ροή Μαγείας θα αναπηδά πάντα από τον κύριο στόχο της, ενώ ενισχύσαμε την Παθητική της Αλλοίωσης Διάστασης ανάλογα με το επίπεδό του. Βέβαια, έπρεπε να κάνουμε και κάποιες μικρορυθμίσεις για να εξισορροπηθούν αυτές οι αλλαγές. Συνήθως, αυτές οι αλλαγές δεν αρκούν για να πούμε ότι «ενημερώσαμε» έναν Ήρωα, αλλά επειδή πρόκειται για τον Ράιζ λέμε να το μετρήσουμε κι αυτό ως ενημέρωση. Άντε, πάμε για την έβδομη (ή μήπως την όγδοη;)!

Βασικά Στατιστικά

ΜΑΝΑ400  300
ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ6  8

Q – Υπερφόρτιση

ΕΠΙΠΕΔΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ 6  5
ΖΗΜΙΑ 60/85/110/135/160/185  80/105/130/155/180
ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΑΣΠΙΔΑ Δεν δίνει πλέον ασπίδα με την κατανάλωση 2 Ρούνων
ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΜΠΟΝΟΥΣ ΖΗΜΙΑ ΞΟΡΚΙΩΝ 40/50/60/70/80% (ανάλογα με το επίπεδο ικανότητας της Ροής Μαγείας)  10/40/70/100% (ανάλογα με το επίπεδο ικανότητας της Αλλοίωσης Διάστασης)
ΜΠΟΝΟΥΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ25/28/31/34/37/40%  20/25/30/35/40%

W – Ρουνική Φυλακή

ΑΝΑΛΟΓΙΑ 1% του μπόνους Μάνα  4% του μπόνους Μάνα
ΚΟΣΤΟΣ 50/60/70/80/90 Μάνα  40/55/70/85/100 Μάνα
ΒΑΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΠΛΗΘΟΥΣΡίζωμα για 0,75 δευτερόλεπτα  Επιβράδυνση κατά 35% για 1,5 δευτερόλεπτα
ΜΠΟΝΟΥΣ ΡΟΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣΑυξημένη διάρκεια ριζώματος  Μετατρέπει την επιβράδυνση σε ρίζωμα

E – Ροή Μαγείας

ΖΗΜΙΑ70/90/110/130/150  60/80/100/120/140
ΚΟΣΤΟΣ60/70/80/90/100 Μάνα  40/55/70/85/100 Μάνα
ΝΕΟΤΡΑΜΠΟΛΙΝΟΤώρα αναπηδά πάντοτε από τον κύριο στόχο
ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕΠΙΝΓΚ ΠΟΝΟΣΟι αναπηδήσεις δεν προκαλούν πλέον ζημιά στους εχθρούς
ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕΒΟΜΒΑ ΡΟΗΣΔεν μεταδίδει πλέον τη Ροή στους κοντινούς εχθρούς όταν σκοτωθεί μια μονάδα

R – Αλλοίωση Διάστασης

ΕΠΙΠΕΔΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ2  3
ΝΕΟΖΗΜΙΑ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣΗ μπόνους ζημιά της Υπερφόρτισης σε στόχους που έχουν επηρεαστεί από τη Ροή αυξάνεται σε 40/70/100%
ΝΕΟΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ Αν προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε την ικανότητα πέρα από τη μέγιστη εμβέλειά της, θα εκτελεστεί αμέσως στη μέγιστη εμβέλεια
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ730  1000
ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ1750/3000  3000
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ180 δευτερόλεπτα  210/180/150 δευτερόλεπτα

Και εδώ βλέπουμε nerf στον sylas

Σάιλας

Η Παθητική αποθηκεύει πλέον έως και 2 φορτίσεις. Αυξήθηκε η βασική ζημιά. Η ζημιά πεδίου επιρροής είναι λιγότερο αποτελεσματική ενάντια σε υπηρέτες. Η ζημιά από την έκρηξη του Q και η ακτίνα του πεδίου επιρροής μειώθηκαν για τους υπηρέτες. Αυξήθηκε η Θεραπεία του W. Ρυθμίστηκε η αντοχή ασπίδας του Ε και αυξήθηκε ο Χρόνος Επαναφόρτισης σε όλα τα επίπεδα της ικανότητας εκτός από το πρώτο.

Ο Σάιλας εξακολουθεί να είναι πολύ ισχυρός στους αγώνες υψηλού επιπέδου, παρόλο που δεν αποδίδει πολύ καλά για τους περισσότερους παίκτες. Μαζέψαμε λίγο κάποια μέρη του κιτ του που είναι ιδιαίτερα ισχυρά στους επαγγελματικούς αγώνες, όπως την υψηλή διαθεσιμότητα της ασπίδας του και τη μαζική εξόντωση υπηρετών με ζημιά πεδίου επιρροής.

Παθητική – Έκρηξη Πετρικίτη

ΝΕΟΦΟΡΤΙΣΕΙΣΑποθηκεύει πλέον έως και 2 φορτίσεις, οι οποίες καταναλώνονται από τις βασικές επιθέσεις που ακολουθούν
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ5-47,5 (επίπεδα 1-18)  9-60 (επίπεδα 1-18)
ΝΕΟΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣΠροκαλεί 70% λιγότερη ζημιά σε υπηρέτες

Q – Μαρτύριο της Αλυσίδας

ΖΗΜΙΑ ΕΚΡΗΞΗΣ45/70/95/120/145 (+0,60 Ισχύος Ικανότητας) 40/60/80/100/120 (+0,40 Ισχύος Ικανότητας)
ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΕΚΡΗΞΗΣακτίνα 200 σε υπηρέτες  ακτίνα 180 σε υπηρέτες

W – Φονιάς Βασιλέων

ΘΕΡΑΠΕΙΑ60/80/100/120/140 (+0,4 Ισχύος Ικανότητας) 70/90/110/130/150 (+0,50 Ισχύος Ικανότητας)

E – Απόδραση / Απαγωγή

ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΑΣΠΙΔΑ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ Δεν προστατεύει πλέον τον εαυτό του για 2 δευτερόλεπτα κατά την πρώτη χρήση
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 18/16/14/12/10 δευτερόλεπτα 18/17/16/15/14 δευτερόλεπτα
ΝΕΑ ΑΣΠΙΔΑ ΑΠΑΓΩΓΗΣ Δίνει ασπίδα με αντοχή 80/115/150/185/220 (+1,0 Ισχύος Ικανότητας) για 2 δευτερόλεπτα όταν χτυπά έναν αντίπαλο Ήρωα ή τέρας
Άλλο ένα Nerf αυτήν την φορά στην Yummi

Γιούμι

Αυξήθηκε η βασική Ζωή. Μειώθηκε η επιστροφή Μάνα της Παθητικής στα αρχικά στάδια του παιχνιδιού. Αποδυναμώθηκε η ασπίδα. Ρυθμίστηκε η κοινή Ευέλικτη Ισχύς του W. Η εφόρμηση μπορεί πλέον να διακοπεί από όλες τις μορφές CC.

Στα χέρια ενός καλού παίκτη, η Γιούμι δεν αφήνει πολλά περιθώρια στον αντίπαλο για να αντιδράσει, καθώς δεν έχει ουσιαστικά περιθώρια όπου είναι ευάλωτη. Επιπλέον, όσο περνάει ο καιρός, αυξάνονται οι παίκτες που μαθαίνουν καλά τη Γιούμι. Για αυτόν τον λόγο, θα αποσύρουμε κάποιες από τις ενισχύσεις που της δώσαμε κατά την κυκλοφορία της και θα αποδυναμώσουμε την άμυνά της για να αποκτήσει περισσότερες αδυναμίες. Επίσης, διορθώνουμε κάποια σφάλματα και βελτιώνουμε τη λειτουργικότητά της!

Βασικά Στατιστικά

ΖΩΗ 432,36  480

Παθητική – Μπουπ Και Μπλοκάρισμα

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΑΝΑ40-160 (στα επίπεδα 1-18)  30-160 (στα επίπεδα 1-18)
ΑΣΠΙΔΑ80-360 (+0,40 Ισχύος Ικανότητας)  80-300 (+0,30 Ισχύος Ικανότητας)

Q – Περιφερόμενο Βλήμα

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣΔιορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε το βλήμα να μην εμφανίζεται προς την κατεύθυνση του δείκτη, όπως θα έπρεπε

W – Εσύ κι Εγώ!

ΚΑΙ ΓΑΤΑ ΚΑΙ ΖΗΜΙΑΟι εχθροί πλέον πιστώνονται βοήθεια για την εκτέλεση της Γιούμι όταν κάνουν ζημιά στον σύμμαχο με τον οποίο είναι συνδεδεμένη
ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕΚΟΙΝΗ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΙΣΧΥΣ5/9/13/17/21% της Ευέλικτης Ισχύος του συνδεδεμένου συμμάχου  5/7/9/11/13 της σταθερής Ευέλικτης Ισχύος (+4/7/10/13/16% της Ευέλικτης Ισχύος του συνδεδεμένου συμμάχου)
ΟΠΩΣ ΠΑΤΑΕΙ Η ΓΑΤΑΗ εφόρμηση της Γιούμι μπορεί να διακοπεί από επιδράσεις που εκτοξεύουν στον αέρα ή απωθούν  Η εφόρμηση της Γιούμι μπορεί να διακοπεί από όλες τις μορφές CC που προκαλούν ακινητοποίηση
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣΔιορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε τη Γιούμι να αποσυνδέεται χωρίς να το θέλει όταν προσπαθούσε να συνδεθεί με κάποιον άλλον Ήρωα εκτός της εμβέλειάς της

Αλλαγές για τη βελτίωση της εμπειρίας

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΘΕΑΤΗΟι δακτύλιοι εμβέλειας για τα Q, W και R της Γιούμι δεν εμφανίζονται πλέον στη Λειτουργία Θεατή
ΚΡΥΦΑ ΚΑΙ ΥΠΟΥΛΑΌταν συνδέεται με έναν Ήρωα που βρίσκεται σε απόκρυψη, η Γιούμι έχει πλέον το ίδιο φίλτρο στην οθόνη και το ίδιο εφέ διαφάνειας στο μοντέλο της
ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ «THE RING»Ο σύμμαχος με τον οποίο είναι συνδεδεμένη η Γιούμι έχει πλέον έναν δακτύλιο γύρω του που μόνο η Γιούμι μπορεί να δει

Killing spree σε nerf η riot games αυτή την φορά θύμα είναι ο Tahm Kench

Ταμ Κεντς

Μειώθηκε η ελάχιστη διάρκεια του W προτού ο Ταμ φτύσει έναν καταβροχθισμένο Ήρωα, ενώ οι σύμμαχοι δεν μπορούν πλέον να απελευθερώσουν τους εαυτούς τους νωρίτερα όταν δέχονται CC. Μειώθηκε η εμβέλεια φτυσίματος καταβροχθισμένου σύμμαχου Ήρωα. Μειώθηκε η ζημιά σε όλα τα επίπεδα της ικανότητας εκτός από το τελευταίο.

Θέλουμε να κάνουμε τον Ταμ Κεντς λιγότερο ενοχλητικό όταν παίζει στην Πάνω λωρίδα, αλλά και να εξομαλύνουμε τον χειρισμό του σε περιπτώσεις όπου το Καταβρόχθισμα είναι απαραίτητο ως αντίδραση στις αψιμαχίες.

W – Καταβρόχθισμα

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣΔιορθώθηκε ένα σφάλμα όπου ο Ταμ Κεντς μπορούσε να χρησιμοποιήσει ταυτόχρονα τη Γλωσσοκοπάνα και το Καταβρόχθισμα ενάντια σε μονάδες εκτός Ηρώων χωρίς κόστος
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟ ΦΤΥΣΙΜΑΤΟΣ1 δευτερόλεπτα  0,25 δευτερόλεπτα
ΝΕΟΣΑΝ ΨΑΡΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟΟι σύμμαχοι Ήρωες δεν μπορούν πλέον να απελευθερώσουν τους εαυτούς τους από το Καταβρόχθισμα νωρίτερα όταν δέχονται CC
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΦΤΥΣΙΜΑΤΟΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥ ΗΡΩΑ 400  250
DAMAGE 100/135/170/205/240 (+5/7/9/11/13% της μέγιστης Ζωής του στόχου)  60/105/150/195/240 (+9/10/11/12/13% της μέγιστης Ζωής του στόχου)

Ο άατροξ είναι επόμενος στην nerf list

Άατροξ

Ο Χρόνος Επαναφόρτισης της Παθητικής προσαρμόζεται πλέον ανάλογα με το επίπεδο. Το μπόνους Θεραπείας ισχύει πλέον μόνο όταν θεραπεύει τον εαυτό του.

Συνεχίζουμε τις αλλαγές που κάναμε στον Άατροξ στην 9.9, καθώς αυτήν τη στιγμή θεραπεύεται πολύ συχνά στη λωρίδα (μέσω της Παθητικής του), ενώ η Θεραπεία του αυξάνεται πάρα πολύ στα μεταγενέστερα στάδια του παιχνιδιού (έχει και βοήθεια από γάτες με βιβλία και αστρικές κατσίκες).

Παθητική – Θανατηφόρα Στάση

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ15 δευτερόλεπτα  24-12 (επίπεδα 1-18) δευτερόλεπτα

R – Αφανιστής των Κόσμων

ΜΠΟΝΟΥΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣΌλη η εισερχόμενη Θεραπεία  Μόνο Θεραπεία που κάνει στον εαυτό του

Nerf και για τον Nautilus

Νότιλους

Μειώθηκε η βασική ζημιά του Q σε όλα τα επίπεδα της ικανότητας εκτός από το τελευταίο.

Περιορίζουμε τη ζημιά του Νότιλους όταν τα δίνει όλα στην αρχή του παιχνιδιού, καθώς είναι υπερβολικά ισχυρός στα υψηλά επίπεδα ικανότητας.

Q – Παραγάδι

ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ100/145/190/235/280  80/130/180/230/280

Τελευταίο Nerf έρχεται για την irelia

Ιρέλια

Αυξήθηκε ο Χρόνος Επαναφόρτισης και μειώθηκε η εμβέλεια του E.

Επειδή τον τελευταίο καιρό κυριαρχεί στους επαγγελματικούς αγώνες, με αυτήν την αλλαγή η Ιρέλια θα υποφέρει περισσότερο όταν δεν καταφέρνει να ακινητοποιήσει τους εχθρούς της με το Άψογο Ντουέτο. Επίσης, λόγω της μειωμένης εμβέλειας, θα ρισκάρει περισσότερο όταν τα δίνει όλα στην επίθεση.

E – Άψογο Ντουέτο

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ14/13/12/11/10 δευτερόλεπτα 18/16,5/15/13,5/12 δευτερόλεπτα
ΕΜΒΕΛΕΙΑ850  775

Επιτέλους Buffs ξεκινάμε με ashe 

Ας

Μειώθηκε ο Χρόνος Επαναφόρτισης του W.

Η Ας χρειάζεται λίγη δύναμη ακόμα, για αυτό ενισχύσαμε την ικανότητα που χρησιμοποιεί περισσότερο για να κρατήσει μακριά τους εχθρούς της.

W – Ομοβροντία

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ15/12,5/10/7,5/5 δευτερόλεπτα 14/11,5/9/6,5/4 δευτερόλεπτα

επόμενη στην buff list είναι η  Karma

Κάρμα

Αυξήθηκε η επιβράδυνση του Q. Μειώθηκε το κόστος του E. Αυξήθηκε η διάρκεια της Ταχύτητας Κίνησης ώστε να συμβαδίζει με τη διάρκεια της ασπίδας.

Δώσαμε στην Κάρμα περισσότερα εργαλεία για να επιβιώνει, ιδιαίτερα όταν δεν έχει βοήθεια από τους συμπαίκτες της.

Q – Εσωτερική Φλόγα

ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ25%  35%

E – Έμπνευση

ΚΟΣΤΟΣ60/65/70/75/80 Μάνα  50/55/60/65/70 Μάνα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ1,5 δευτερόλεπτα  2,5 δευτερόλεπτα (συμβαδίζει πλέον με τη διάρκεια της ασπίδας)

Σημαντικά buffs και για την Lulu

Λούλου

Ενημερώθηκαν τα οπτικά εφέ σε όλες τις ικανότητες. Αυξήθηκε η αντοχή της ασπίδας του E και μειώθηκε το κόστος σε όλα τα επίπεδα της ικανότητας εκτός από το πρώτο.

Οι ενισχύσεις αυτές θα βοηθήσουν τη Λούλου με build Υποστήριξης και θα τη φέρουν ξανά στο προσκήνιο. Επίσης, ενημερώσαμε και τα οπτικά εφέ για να κάνουμε τη μαγεία της κάπως πιο ξεχωριστή και να κάνουμε πιο ευδιάκριτη τη συμπεριφορά της στο παιχνίδι.

Ενημερώσεις οπτικών εφέ

ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗΝέα, ακόμα πιο μοβ οπτικά εφέ για βλήματα και χτυπήματα
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΜΦΙΕΣΕΙΣΈγινε ένα πέρασμα για να ταιριάζουν με τα νέα εφέ της βασικής αμφίεσης
ΛΟΥΛΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ ΔΡΑΚΩΝΟ Πιξ ρίχνει πλέον μικρές ροζ πύρινες σφαίρες

Ε – Βοήθεια, Πιξ!

ΑΣΠΙΔΑ70/105/140/175/210  80/115/150/185/220
ΚΟΣΤΟΣ 60/70/80/90/100 Μάνα  60/65/70/75/80 Μάνα
ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ Αλλαγές στην ασπίδα (στους συμμάχους) και βελτιωμένα εφέ τηλεμεταφοράς και χτυπημάτων του Πιξ (στους εχθρούς)

Παθητική – Πιξ, ο Νεραϊδοβοηθός

ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ Οι βολές του Πιξ έγιναν πιο καθαρές

Q – Νεραϊδολόγχη

ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ Νέα, ακόμα πιο μοβ οπτικά εφέ για βλήματα και χτυπήματα

W – Φάρσα

ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ Βελτιώσεις στο εφέ ενίσχυσης (για συμμάχους) και στα εφέ βλημάτων/χτυπημάτων (για εχθρούς)

R – Ραγδαία Ανάπτυξη

ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ Νεραϊδόσκονη, ένα ολοκαίνουργιο και πανέμορφο εφέ πεδίου επιρροής και βελτιώσεις στα εφέ χτυπημάτων και επιβράδυνσης στους εχθρούς.
 
 
 
 

Και τέλος σας έχουμε μια Περίληψη του patch note σε video