Post thumbnail

Μια πολυαναμενόμενη αλλαγή ήρθε στο League of legends που αρκετοί την περίμεναν πολύ καιρό Ήρθε στο Patch 9.20 Μαζί με 3 καινούργια skins και ελάχιστες αλλαγές οι οποίες είναι αυτές:

Μπλίτζκρανκ

Μειώθηκαν η βασική Θωράκιση και η Ανάπτυξη Θωράκισης.

Μας αρέσει η αυξημένη εμβέλεια από την 9.19, αλλά μάλλον ο Μπλιτζ είναι κάπως πιο ισχυρός από όσο πρέπει αυτήν τη στιγμή.

Βασικά Στατιστικά

ΘΩΡΑΚΙΣΗ44 ⇒ 40ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ4 ⇒ 3,5

Γκάρεν

Η Αναπλήρωση από την Παθητική έγινε πιο αξιόπιστη. Το W δίνει πλέον ασπίδα, αντί για επιπλέον Μείωση Ζημιάς τα πρώτα 0,75 δευτερόλεπτα. Οι περιστροφές του E προσαρμόζονται πλέον ανάλογα με την Ταχύτητα Επίθεσης. Το R προκαλεί πλέον πάντα Πραγματική Ζημιά. Καταργήθηκε η Παθητική επίδραση «Κακός».

Κάναμε σημαντικές αλλαγές στον ευγενή μας ιππότη: πιο συγκεκριμένα αφαιρέσαμε τον μηχανισμό του «Κακού» από την Υπέρτατη ικανότητά του. Είναι ένας μηχανισμός που δεν συμπαθούν ούτε οι αντίπαλοι, αλλά ούτε και οι παίκτες του Γκάρεν, καθώς δεν κάνει τον τρόπο παιχνιδιού του πιο ισορροπημένο, του στερούσε τη δυνατότητα να επιλέξει τους στόχους του και τον ανάγκαζε να κάνει επιλογές που δεν οδηγούσαν στην επιτυχία.

Επίσης, βελτιώνουμε την Παθητική του και του επιτρέπουμε να αποκτά στοίβες Κατακτητή, έναν Ρούνο που χρησιμοποιούν πολλοί άλλοι Κολοσσοί. Λογικά, ο τρόπος παιχνιδιού του Γκάρεν θα γίνει τώρα πιο φυσικός και δεν θα είναι τόσο γραμμικός, λόγω των διευρυμένων επιλογών στα αντικείμενα.

Βασικά Στατιστικά

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ2,9% ⇒ 3,65%ΖΩΗ616,28 ⇒ 620ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΖΩΗΣ84,25 ⇒ 84


Παθητική – Επιμονή

ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ2/8% (ανάλογα με το επίπεδο) της μέγιστης Ζωής του ανά 5 δευτερόλεπτα ⇒ 1,5-10,1% (επίπεδα 1-18) της μέγιστης Ζωής του ανά 5 δευτερόλεπταΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΟ Γκάρεν δεν θα αναπληρώνει πλέον Παθητικά τη Ζωή του με διπλάσιους ρυθμούς όταν πέφτει κάτω από το 25/50% (ανάλογα με το επίπεδο) της μέγιστης Ζωής τουΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕΔΙΑΚΟΠΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ9 δευτερόλεπτα όταν δέχεται χτύπημα από μονάδες εκτός υπηρετών πριν από το επίπεδο 11, 4 δευτερόλεπτα όταν δέχεται χτύπημα από επικά τέρατα, Πύργους ή Ήρωες μετά το επίπεδο 11 ⇒ 7 δευτερόλεπτα όταν δέχεται χτύπημα από επικά τέρατα, Πύργους ή Ήρωες


Q – Αποφασιστικό Χτύπημα

ΝΕΟΧΡΟΝΟΣ ΧΡΗΣΗΣΠροσαρμόζεται πλέον ανάλογα με την Ταχύτητα Επίθεσης του Γκάρεν, περίπου όπως μια βασική επίθεσηΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣΔιορθώθηκε ένα σφάλμα που αύξανε δραματικά τον χρόνο κλειδώματος του Q όταν ο Γκάρεν επηρεαζόταν από επιδράσεις επιβράδυνσης


W – Κουράγιο

ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ0,33 μπόνους Θωράκιση και Αντίσταση Μαγείας (έως 50 στις 150 εκτελέσεις μονάδων) ⇒ 0,25 μπόνους Θωράκιση και Αντίσταση Μαγείας (έως 30 στις 150 εκτελέσεις μονάδων)ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕΔΩΣΕ ΑΣΠΙΔΑΔίνει 30% επιπλέον Μείωση Ζημιάς και Εμμονή για τα πρώτα 0,75 δευτερόλεπτα ⇒ Δίνει ασπίδα με αντοχή ίση με 10% της μέγιστης Ζωής του και 60% Εμμονή για τα πρώτα 0,75 δευτερόλεπτα


E – Κρίση

ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΕΣ5-10 (επίπεδα 1-16) ⇒ 7 (+1 ανά 20% Ταχύτητα Επίθεσης από αντικείμενα και επίπεδα)ΖΗΜΙΑ ΑΝΑ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ14/18/22/26/30 (+0,36-0,4 Ζημιάς Επίθεσης) ⇒ 8/12/16/20/24 (+0-8 ανάλογα με το επίπεδο) (+0,32-0,4 Ζημιάς Επίθεσης)ΜΠΟΝΟΥΣ ΖΗΜΙΑ33% σε έναν εχθρό ⇒ 25% στον πλησιέστερο εχθρόΠΕΡΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ4 ⇒ 6ΝΕΟΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣΤώρα δίνει στοίβες Κατακτητή με κάθε περιστροφή


R – Ντεμασιανή Δικαιοσύνη

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕΠΑΘΗΤΙΚΗΟ Γκάρεν δεν μαρκάρει πλέον τους εχθρούς με τις περισσότερες εκτελέσεις τα τελευταία 5 λεπτά ως «Κακούς»ΝΕΟΕΠΕΜΒΑΣΗ ΛΕΪΖΕΡΔίνει ορατότητα του στόχου για 1 δευτερόλεπτο, ώστε να μην μπορεί να ακυρωθεί πλέον με την απώλεια ορατότηταςΖΗΜΙΑ175/350/525 (+0,286 /0,333 /0,4 της Ζωής που λείπει από τον στόχο) ως Μαγική Ζημιά ⇒ 150/300/450 (+0,2/0,25/0,3 της Ζωής που λείπει από τον στόχο) ως Πραγματική Ζημιά

Άιβερν

Είναι πλέον Ήρωας που μάχεται από απόσταση. Το W δεν αυξάνει πλέον την Εμβέλεια Επίθεσης.

Κάναμε τον Άιβερν πιο φιλικό στον παίκτη (και ισχυρότερο!), καθώς πλέον δεν είναι αναγκασμένος να μάθει να παίζει με πολλές διαφορετικές εμβέλειες στις βασικές επιθέσεις του.

Βασικά Στατιστικά

ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ125 ⇒ 475 (Ο Άιβερν θεωρείται πλέον Ήρωας που μάχεται από απόσταση για όλους τους Ρούνους, τα αντικείμενα κ.λπ.)


W – Θαμνοποιός

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕΜΑΚΡΙΑ ΧΕΡΙΑΔεν αυξάνει πλέον την εμβέλεια του Άιβερν

Λισάντρα

Αυξήθηκαν οι αναλογίες ζημιάς της Παθητικής και του W.

Ξεκαθαρίζουμε την ταυτότητά της ως Μάγου με μεγάλη άμεση ζημιά που μπορεί να ξεκινάει συμπλοκές, προσπαθώντας παράλληλα να διατηρήσουμε την ισχύ της στους επαγγελματικούς αγώνες.

Βασικά Στατιστικά

Πάμε πάλι απ’ την αρχή!

ΘΩΡΑΚΙΣΗ20,216 ⇒ 22


Παθητική – Υποταγή των Παιδιών του Ψύχους

ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΖΗΜΙΑΣ0,3 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 0,5 Ισχύος Ικανότητας


W – Δαχτυλίδι Παγετού

ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΖΗΜΙΑΣ0,5 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 0,7 Ισχύος Ικανότητας

Πάνθεον

Μειώθηκε η βασική ζημιά του Q σε όλα τα επίπεδα της ικανότητας εκτός από το πρώτο.

Ο Πάνθεον παραμένει μια από τις κορυφαίες επιλογές στους αγώνες υψηλότερου επιπέδου. Μειώσαμε λίγο τη ζημιά που κάνει στα αρχικά στάδια του παιχνιδιού, καθώς επηρεάζει ιδιαίτερα τους Αγώνες Κατάταξης υψηλότερου επιπέδου. Επίσης, διορθώσαμε ένα σφάλμα!

Γενικά

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣΟι ικανότητες Q – Δόρυ-Κομήτης και W – Ασπιδοφόρος Θόλος του Πάνθεον λειτουργούν πλέον κανονικά όταν παίρνει το W – Σκοτεινό Πέρασμα του Θρες εντός 0,2 δευτερολέπτων ή λιγότερο


Q – Δόρυ-Κομήτης

ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ75/115/155/195/235 ⇒ 75/110/145/180/215

Κιάνα

Μειώθηκε η βασική ζημιά του Q σε όλα τα επίπεδα της ικανότητας εκτός από το τελευταίο.

Μειώσαμε τη ζημιά της Κιάνα στις μονομαχίες, ιδιαίτερα μετά το επίπεδο 3, καθώς είναι πολύ υψηλή και φαίνεται να την κάνει πολύ καταπιεστική στην αρχή του παιχνιδιού.

Q – Λεπίδα της Ιστάλ

ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ80/100/120/140/160 ⇒ 60/85/110/135/160

Σάκο

Τα κουτιά του W έχουν πλέον Πεδίο Επιρροής. Περισσότερη ζημιά στην αρχή του παιχνιδιού, λιγότερη ζημιά στα μεταγενέστερα στάδια.

Το στυλ παιχνιδιού και η ταυτότητα του Σάκο έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό μετά την ενημέρωσή του, χωρίς ο τρόπος παιχνιδιού του να βελτιωθεί στον βαθμό που θα θέλαμε. Πρέπει να έχει την άνεση να αλληλεπιδρά με τους εχθρούς, ιδιαίτερα στην αρχή του παιχνιδιού, αλλά δυσκολεύεται να το κάνει. Με αυτές τις αλλαγές, θέλουμε να μοιράσουμε τη ζημιά που κάνει σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, αντί το στυλ παιχνιδιού του να επικεντρώνεται στα μεταγενέστερα στάδια, όπου η ζημιά του μπορεί να σκοτώσει έναν αντίπαλο με τη μία.

Επιπλέον, θέλουμε να υποστηρίξουμε τα πιο διαδεδομένα build του Σάκο με Ζημιά Επίθεσης, αλλά και τα build του με Ισχύ Ικανότητας, τα οποία είναι σπανιότερα, καθώς οδηγούν σε σημαντικές διαφορές στο στυλ παιχνιδιού. Κατά συνέπεια, αλλάξαμε τον τύπο ζημιάς του E και ορισμένες αναλογίες για να ενθαρρύνουμε κάθε build να χρησιμοποιεί κάθε ικανότητα με διαφορετικό τρόπο.

Βασικά Στατιστικά

ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ66 ⇒ 63ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΖΗΜΙΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ3,5 ⇒ 3


Παθητική – Πισώπλατο Μαχαίρωμα

ΝΕΟΖΗΜΙΑ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣΟι βασικές επιθέσεις σε εχθρούς προκαλούν στο εξής επιπλέον ζημιά από πίσω ίση με 10-25 (επίπεδα 1-18) (+0,15 μπόνους Ζημιάς Επίθεσης) (αυτή η ζημιά μπορεί να προκαλέσει Καίριο Χτύπημα)ΝΕΟΖΗΜΙΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟΥ ΔΥΟ ΣΤΙΛΕΤΩΝΤο Δηλητήριο Δύο Στιλέτων προκαλεί στο εξής επιπλέον ζημιά από πίσω ίση με 15-50 (επίπεδα 1-18) (+0,1 Ισχύος Ικανότητας)


Q – Εξαπάτηση

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ1,5/2,25/3/3,75/4,5 δευτερόλεπτα ⇒ 2,5/2,75/3/3,25/3,5 δευτερόλεπταΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ16/15,5/15/14,5/14 δευτερόλεπτα ⇒ 12/11,5/11/10,5/10 δευτερόλεπταΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕΠΩΣ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣΟ Χρόνος Επαναφόρτισης της Εξαπάτησης δεν μειώνεται πλέον όταν βγαίνει από απόκρυψη και κάνει την επόμενη βασική επίθεσηΖΗΜΙΑ10/20/30/40/50 (+0,4 μπόνους Ζημιάς Επίθεσης)(+0,3 Ισχύος Ικανότητας) ⇒ 25/35/45/55/65 (+0,25 μπόνους Ζημιάς Επίθεσης) Όταν χτυπάει από πίσω, η Εξαπάτηση προκαλεί εγγυημένα Καίριο Χτύπημα με 130% ζημιά


W – Κουτί Γελωτοποιού

ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕΚΑΙ ΤΙ ΚΟΥΤΙΌταν ενεργοποιούνται τα κουτιά μπορούν πλέον να επιτίθενται σε πολλούς εχθρούς ταυτόχρονα σε πεδίο επιρροήςΝΕΟΖΗΜΙΑ ΠΕΔΙΟΥ ΕΠΙΡΡΟΗΣ15/20/25/30/35 (+0,1 Ισχύος Ικανότητας) (δεν αλλάζει η ζημιά σε μεμονωμένους στόχους)ΝΕΟΔΙΑΡΚΕΙΑ ΦΟΒΟΥ ΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΚΤΟΣ ΗΡΩΩΝ2 δευτερόλεπτα σε όλες τις μονάδες εκτός ΗρώωνΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕ ΦΟΒΟ100 Ταχύτητα Κίνησης για όλους τους εχθρούς ⇒ 60 Ταχύτητα Κίνησης για υπηρέτες και τέρατα, 100 Ταχύτητα Κίνησης για Ήρωες


E – Δηλητήριο Δύο Στιλέτων

ΤΥΠΟΣ ΖΗΜΙΑΣΣωματική Ζημιά ⇒ Μαγική ΖημιάΖΗΜΙΑ55/80/105/130/155 (+0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 μπόνους Ζημιάς Επίθεσης)(+0,75 Ισχύος Ικανότητας) ⇒ 70/95/120/145/170 (+0,8 μπόνους Ζημιάς Επίθεσης) (+0,6 Ισχύος Ικανότητας)ΖΗΜΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ0-50% αυξημένη ζημιά ανάλογα με τη Ζωή που λείπει ⇒ 50% αυξημένη ζημιά σε στόχους με Ζωή κάτω από 30%


R – Παραισθήσεις

ΧΡΟΝΟΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΟΥΤΙΩΝΤα Κουτιά ενεργοποιούνται μετά από 2 δευτερόλεπτα ⇒ Τα Κουτιά ενεργοποιούνται αμέσωςΖΗΜΙΑ200/300/400 (+1,0 Ισχύος Ικανότητας) ⇒ 150/225/300 (+0,7 Ισχύος Ικανότητας)ΝΕΟΖΗΜΙΑ ΠΕΔΙΟΥ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΚΟΥΤΙΟΥ10/20/30 (+0,1 Ισχύος Ικανότητας) (δεν αλλάζει η ζημιά σε μεμονωμένους στόχους)ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΦΟΒΟΥ0,75/1/1,25 δευτερόλεπτα ⇒ 1 δευτερόλεπτο

Σόνα

Μια ποιοτική αλλαγή για την κουκλίτσα μας ώστε να φαίνεται καλύτερα πότε έρχεται η επόμενη ενισχυμένη βασική επίθεση.ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΠροστέθηκε μια γραμμή πόρων που επιτρέπει στη Σόνα να παρακολουθεί πιο εύκολα την Παθητική της (είναι ορατή μόνο στη Σόνα)

Βάρους

Αυξήθηκε η βασική Ζημιά Επίθεσης. Ομαλοποιήθηκαν κάποια στατιστικά.

Δώσαμε στον Βάρους περισσότερη γενική, αξιόπιστη ισχύ.

Βασικά Στατιστικά

ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ59 ⇒ 61ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ7,34 ⇒ 8ΜΑΝΑ360,5 ⇒ 360ΖΩΗ499 ⇒ 500

Βίκτορ

Το Q δεν ενισχύεται πλέον ανάλογα με το Μάνα του Βίκτορ. Η Ενίσχυση του W δίνει πλέον Επιβράδυνση σε άλλες ικανότητες. Το R ενεργοποιείται πλέον πιο συχνά και κινείται πιο γρήγορα.

Βοηθάμε λίγο τον Βίκτορ δίνοντάς του πιο ενδιαφέρουσες Ενισχύσεις για τα W και R, δύο ικανότητες που είναι γενικά αδύναμες, ενώ περιορίζουμε την εξάρτησή του από το Μάνα.

Γενικά

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣΤα στατιστικά του Μαγοτεχνικού Πυρήνα ενημερώνονται πλέον κατά την αγορά και όχι την επόμενη φορά που θα ανέβει επίπεδο ο ΒίκτορΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣΤα βλήματα της Ακτίνας Θανάτου με Ενίσχυση: Απόηχος έχουν το ίδιο πλάτος με το αρχικό βλήμα


Q – Απορρόφηση Ισχύος

ΑΣΠΙΔΑ8% του μέγιστου Μάνα του (+0,15 Ισχύος Ικανότητας) ⇒ 30-115 (επίπεδα 1-18) (+0,15 Ισχύος Ικανότητας)


W – Πεδίο Βαρύτητας

ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕΕΝΙΣΧΥΣΗ: ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣΟι εχθροί που ακινητοποιούνται από το Πεδίο Βαρύτητας παρασέρνονται στο κέντρο ⇒ Τα απευθείας χτυπήματα επιβραδύνουν τους εχθρούς κατά 20% για 1 δευτερόλεπτο (δεν ενεργοποιείται από ενεργοποιήσεις του R)


R – Καταιγίδα Χάους

ΝΕΟΜΕ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ;Η Καταιγίδα Χάους θα συνεχίζει να κυνηγάει Ήρωες ακόμα και μετά τον θάνατο του ΒίκτορΝΕΟΚΕΡΑΥΝΟΙΗ Καταιγίδα Χάους μπορεί πλέον να περνάει πάνω από εμπόδιαΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ2 δευτερόλεπτα ⇒ 1 δευτερόλεπτοΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙΣ3 ⇒ 6ΖΗΜΙΑ ΑΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ130/210/290 (+0,85 Ισχύος Ικανότητας) ⇒ 65/105/145 (+0,45 Ισχύος Ικανότητας)ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ: ΚΥΚΕΩΝΑΣΗ Καταιγίδα Χάους κινείται 20% ταχύτερα ⇒ 25% ταχύτερα (η ελάχιστη Ταχύτητα Κίνησης είναι τώρα 200 ⇒ 250, ενώ η μέγιστη Ταχύτητα Κίνησης είναι 300 ⇒ 375)

Αντικείμενα

Έμβλημα των Σιδηρών Σολάρι

Αυξήθηκε η αντοχή της ασπίδας από την Ενεργή.

Θέλαμε να διευρύνουμε τη χρησιμότητα του Εμβλήματος, ιδιαίτερα στο τρέχον meta όπου δεν υπάρχουν τόσοι Ήρωες με υψηλή άμεση ζημιά σε πεδίο επιρροής. Η αλλαγή αυτή θα επηρεάσει και το Στεφάνι των Σιδηρών Σολάρι!

ΑΝΤΟΧΗ ΑΣΠΙΔΑΣ30 (+15 ανά επίπεδο) ⇒ 120 (+10 ανά επίπεδο)

Και 3 καινούργια skins Στα παρακάτω champions.

High Noon Hecarim (1350 RP)
High Noon Hecarim chroma (2225 RP Bundle)
High Noon Darius (1350 RP)
High Noon Darius Chroma (2420 RP Bundle)
High Noon Ashe (1820 RP)
High Noon Ashe Chroma (2695 RP Bundle)
Facebook
Facebook
YouTube
YouTube
Instagram