PC 1.0 Update #19

Μιας και το PGI πέρασε και το πρώτο Παγκόσμιο PUBG Tournament τελείωσε, η Blue Hole συνεχίζει τα Update με σκοπό την γενική βελτιώση του παιχνιδιού. Έτσι , το παρακάτω Update περιέχει αρκετές διορθώσεις σε Bugs, Gameplay αλλά και Optimize.

Gameplay

*Το Bullet Penetration System έχει αλλάξει πλέον για τα χέρια.
*Η σφαίρα θα κάνει διαφορετικό damage όταν το χέρι θα βρίσκεται μπροστά από ζωτικά όργανα.
*Όταν η σφαίρα περάσει από χέρι και χτυπήσει ζωτικό όργανο , τότε ο παίχτης θα δεχτεί μεγαλύτερη ζημιά. Π.χ. Εάν το χέρι εμποδίζει την τροχιά της σφαίρας προς το κεφάλι, τότε ο παίχτης θα δεχτεί ολόκληρη την ζημιά από το κεφάλι. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί για συγκεκριμένα σημεία όπως το κεφάλι,τον κορμό και την μέση.
*Εάν η σφαίρα περάσει από το χέρι και δε χτυπήσει κάποιο ζωτικό όργανο, τότε ο παίχτης θα δεχτεί την ζημιά του χεριού.
*Το Arm/hand penetration είναι απενεργοποιημένο για τα Shotguns.
*Το Bullet Penetration Sustem δεν εφαρμόστηκε για τα πόδια.
*Όταν βγαίνετε από όχημα κρατώντας πατημένο το shift, παραμένει ενεργό, με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται να ξανά πατήστε το shift για να τρέξετε.
*Άμα κάποιος συμπαίχτης πάθει disconnect αλλά παραμένει ζωντανός στο game, οι άλλοι συμπαίχτες δε μπορούν να δουν τα game results μέχρι να πεθάνουν και οι υπόλοιποι συμπαίχτες.
*Πλέον θα μπορείτε να δείτε τα game results ακόμα και αν υπάρχει αποσυνδεδεμένος συμπαίχτης στην ομάδα σας.
*Αν κάποιος παίχτης που έχει πάθει disconnect επανασυνδεθεί , και τελειώσει το game με καλύτερο αποτέλεσμα, οι συμπαίχτες θα πάρουν παραπάνω ανταμοιβές από τον συγκεκριμένο παίχτη.

Farewell PGI 2018!

*Επανήλθαν στην κανονική μορφή τους τα Loading Screen, Lobby theme και Lobby music.
*Αφαιρέθηκαν από το game οι διαφημίσεις και τα γκράφιτι από ομάδες.

UI/UX


*Ο τρόπος που πετάμε πλέον τα αντικείμενα έχει βελτιωθεί.
*Η ποσότητα πλέον μπορεί να ρυθμιστεί με slider.
*Με το Alt και το αριστερό πλήκτρο από το ποντίκι πετάει ολόκληρο το επιλεγμένο αντικείμενο.
*Με το Alt και το δεξί πλήκτρο από το ποντίκι πετάει το μισό απο το επιλεγμένο αντικείμενο.
*Έχει βελτιωθεί το Weapon attachment management κατά την αλλαγή αντικειμένων.
*Τα attachments που θα θέλετε να αλλάξτε ή να αφαιρέσετε θα πέφτουν στο πάτωμα αν δεν υπάρχει διαθέσιμος χώρος στο inventory σας.
*Όταν θα κάνετε κατευθείαν attach στο όπλο, το ήδη υπάρχων attach θα πέφτει στο πάτωμα αν δεν υπάρχει διαθέσιμος χώρος στο inventory σας.
*Όταν αντικαθιστάτε ένα Ext.Mag με ένα Quickdraw Mag. οι σφαίρες θα πέφτουν στο πάτωμα αν δεν υπάρχει διαθέσιμος χώρος στο inventory σας.
*Όταν βγάζετε ένα attachment από το όπλο πατώντας το δεξί κλικ, θα πέφτει στο πάτωμα αν δεν υπάρχει διαθέσιμος χώρος στο inventory σας.
*Κρατώντας το Alt πατημένο και κάνετε δεξί κλικ στο όπλο, βγάζει όλα τα attachment από το όπλο.
*Τα attachment θα πηγαίνουν στο inventory ή θα πέφτουν στο πάτωμα αν ο χώρος στο inventory σας είναι φουλ.
*Πλέον θα μπορείτε να κάνετε mute συμπαίκτες σας.(ESC > Options > Team Management Tab)

*Βελτιώθηκαν τα χρώματα για αυτούς που έχουν θέμα με τα χρώματα.
*Τα χρώματα πλέον αλλάζουν στα εξής:
-Scope and reticle colors
-Blood
-Supply Crate Smoke.
*Πλέον στα marks στον χάρτη θα υπάρχουν αριθμοί.

*Πλέον μπορείτε να βάλετε mark χωρίς να ανοίγεται το map.
*Κρατώντας το δεξί κλικ πατημένο και πατώντας ταυτόχρονα το Alt , τοποθετεί marker στο σημείο που επιλέγεται.
*Πλέον μπορείτε να αλλάζετε τα Key Binds από το Option Menu.
*Πλέον οι συμπαίκτες που έχουν πεθάνει μπορούν να τοποθετούν μαρκερ στον χάρτη.
*Τα όπλα στα HUD πλέον δείχνουν slot numbers για καλύτερη ανάγνωση.
*Το kill feed δείχνει τα προσωπικά Knock-outs.
*Προστέθηκε το Sharping option στις ρυθμίσεις γραφικών.
*Μπορείτε να βελτιώσετε την εικόνα σας στο game , ανεξάρτητα από το Post-Processing. *Προστέθηκε ρύθμιση για max FPS. *Maximum lobby FPS: 30 / 60 / Unlimited
*Maximum in-game FPS: Unlimited + Smooth Off / Unlimited + Smooth On / Display Based / Custom
*“Smooth” is an Unreal Engine feature that’s explained in more detail in a response posted (here)
*Πλέον μπορείτε να μετακινήσετε το ποντίκι σε άλλη οθόνη όταν θα ανοίξετε το menu, map, inventory.

World


*Το Dynamic weather προστέθηκε στα Erangel και Miramar.
*Erangel: Overcast
*Miramar: Overcast, Sunset
*Το Overcast περιέχει το dynamic weather , περιλαμβάνοντας την βροχή, ομίχλη κτλ κατά την διάρκεια του game.
*Το Eragnel δέχτηκε μερικές βελτιώσεις.
*Προστέθηκαν περισσότερα σπιτάκια σε κάποια σημεία στο Erangel.

*Προστέθηκαν περισσότερα Landscapes.

*Προστέθηκαν περισσότερα δέντρα στο Open Field γύρω από το Military Base.
*Το Miramar δέχτηκε επίσης κάποιες βελτιώσεις.
*Περισσότεροι χωματόδρομοι προστέθηκαν στο map για να έχουν καλύτερη αποτελεσματικότητα τα οχήματα.
*Βελτιώθηκαν δρόμοι με μεγάλη κλίση για την καλύτερη αποτελεσματικότητα των οχημάτων.

Custom Match

*Προστέθηκαν περισσότερες επιλογές για τα Custom Match.
*1 Normal Mode Setting: Early Access Setting
*Πλέον στο απλό spawn , θα βρίσκεται LVL3 κράνη και ρούχα.
*Το spawn των items θα είναι σπάνιο.
*Η ζημιά του blue zone θα μειωθεί.
*Τα Jet Ski δε θα κάνουν spawn.
*1 Esports Mode: Gamescom Invitational 2017 Setting
*Θα είναι παρόμοια με τις αρχικές ρυθμίσεις, χωρίς Red Zone και 1.5x AR spawn.
*Θα μπορείτε να προσαρμόζεται τον καιρό στα Custom όπως εσείς θέλετε.
*WeatherChange StartTime Min.
*WeatherChange StartTime Max.
*WeatherChange Duration Min.
*WeatherChange Duration Max.
*No Change Weight.
*Change to Rain Weight.
*Change to Fog Weight.
*Τα Custom Match πλέον θα διαμορφώνονται ανάλογα με το όνομα του game και όχι με την ώρα που δημιουργήθηκε.
*Όταν θα δημιουργείται game με κανόνες των Esports , το Red Zone θα είναι κλειστό.
*Για να ξεκινήστε ένα Custom Match θα πρέπει να γράψετε το όνομα του Custom που δημιουργήσατε. Sound
*Μειώθηκε ο ήχος από τα μηχανοκίνητα στους παίχτες που είναι μέσα σε αυτά στο FPP Mode. Replay
*Το Replay βελτιώθηκε και δε θα μπορείτε να δείτε παλιά Replay.

Bug Fixes

*Διορθώθηκε το πρόβλημα με τις χειροβομβίδες και τις μολότοφ που δεν εμφάνιζαν συντρίμμια.
*Διορθώθηκε πρόβλημα στο Free Falling. *Διορθώθηκε πρόβλημα στο pause του replay που δε σταμάταγαν οι ήχοι.
*Διορθώθηκε το πρόβλημα που ο παίχτης κράταγε το τηγάνι και το όπλο ταυτόχρονα.
*Διορθώθηκε πρόβλημα όπου η αναπνοή δεν εμφανίζεται σε Spectate, Death Cam ή Replay.
*Διορθώθηκε πρόβλημα στο FPP όπου οι θεατές έβλεπαν άλλα πράγματα.
*Fixed an issue where a player that had been disconnected and reconnected could voice chat with the player he/she is spectating through killer spectating, if his/her team was eliminated while the    player was disconnected.
*Διορθώθηκε πρόβλημα στα Animation Emote.
*Διορθώθηκε πρόβλημα όπου όταν δύο παίχτες βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους , ένας από αυτούς κολλάει.
*Fixed an issue where the reporting screen message in spectator mode was displayed in English only
*Fixed an issue where throwables could pass through character models.

Update 1 – 08/01/2018 Gameplay

Gameplay
*Άλλαξαν την θέση του QBZ ώστε η αίσθηση να είναι καλύτερη.
*Θα είναι πιο εύκολο πλέον να μπαίνετε με την μία στην θέση του οδηγού σε μία μοτοσικλέτα.

Bug Fixes

*Διορθώθηκε πρόβλημα όπου όταν κάποιος παίχτης πεθαίνει από Vehicle Explosion ή Suicide δεν εμφανίζονται σωστά τα ονόματα των παιχτών.
*Fixed an issue where the reporting screen message in spectator mode was displayed in English only.

Custom Match
*Ο Observer θα μπορεί πλέον να ακολουθεί την τροχιά της σφαίρας.
*Backspace: toggle On/Off the function.
*Shift + Backspace: toggle On/Off team color.
*Ctrl + Backspace: change tracer effect.
*You can change the hotkey in Settings > Control > Observer Mode.

Update 2 – 08/03/2018

Bug Fixes
*Διορθώθηκε το πρόβλημα με το Red Dot όπου δε μπορούσε να αλλάξει ο χρωματισμός σε SMG’s.
*Fixed an issue where throwables could pass through character models.

Performance

*Optimized CPU performance by improving the graphic rendering function.
*Optimized GPU resources to lower GPU burden and improve performance.
*Optimized attachment related rendering resources to improve performance.
*Optimized fog to increase performance.
*Previously 2 separate fog effects were used for the overall effect, they’ve now been merged together to improve performance.
*Optimized grass assets to reduce memory resources used and improve performance.

Removed from UI/UX

*Εάν το όνομά σας είναι μεγαλύτερο από 10 χαρακτήρες, θα κόβεται.

Comments

comments