Runes reforged

O riotwrekz σε επίσημο άρθρο της Riot Games επί του θέματος αναφέρει ότι τα runes και masteries έχουν πολλά προβλήματα. Με το νέο αυτό τρόπο θα μπορούν οι παίκτες να συνδυάζουν ένα pre-game ανανεωμένο μοντέλο runes και masteries το οποίο αναλύεται στη συνέχεια.

Το πιο σημαντικό είναι ότι οι νέοι ρούνοι θα είναι εντελώς free για όλους τους παίκτες ανεξαρτήτως, απ ΄όσο είπαν στη riot δεν θέλαν οι παίκτες να στερούνται χρήματα αγοράζοντας ρούνους από το να αγοράζουν νέους ήρωες και να γίνονται καλύτεροι στο παιχνίδι. Ταυτοχρόνως δεν θέλαν να υπάρχει αυτή η διαφορά των παικτών επειδή διέθεταν καλύτερους και πιο ακριβούς ρούνους σε σχέση με νέους παίκτες ακόμα κι λιγότερα level

Οι παίκτες χρησιμοποιούσαν συγκεκριμένους πάντα ρούνους( πχ base damage,ap ) και αγνοούσαν τους υπόλοιπους. Με αυτό στο μυαλό τους στη Riot σκοπεύουν να βάλουν τα στατιστικά που ήταν αναγκαία από τα runes/masteries εντός παιχνιδιού ώστε με το νέο σύστημα οι παίκτες να κεντράρουν στα σημεία που χρειάζεται περισσότερο.Keystone Masteries θα είναι το πρώτο τους τεστ στην πράξη επικεντρώνοντας τη δύναμη περισσότερο σε αυτόβουλες/ξεχωριστές για κάθε παίκτη αποφάσεις. Καθώς με τα Keystone Masteries,το νέο σύστημα ρούνων θα επικεντρωθεί λιγότερο σε στατιστικά passive και περισσότερο σε ατομικού επιπέδου playstyle.

Πως λειτουργεί αυτό?

Θα μπαίνουμε σε κάθε game με 6 Runes. Αυτοί κατηγοριοποιούνται σε τρεις τύπους: Keystone, Major, και Minor.

Μπορείς να έχει μόνο ένα Keystone Rune,επειδή είναι και οι δυνατότεροι- εξέλιξη των Keystone Masteries. Η επιλογή αυτών όπως και των major, minor γίνετε όπως παλιά σε rune page και το keystone του καθενός φαίνεται στα loading screen, scoreboard και θα είναι το πιο σημαντικό σε μια μάχη face2face.

Κάθε path ου θα διαλέξεις περιέχει ένα Keystone slot, ένα Major slot και δυο Minor slots.

 

Οι Major ρούνοι είναι σε δύναμη μια κατηγορία παρακάτω και εδώ είναι που παρατηρούμε και τις μεγαλύτερες διαφορές σε σύγκριση με το παλιό σύστημα Runes, Masteries . Τα εφέ που κάνουν αυτοί οι ρούνοι δεν συγκρίνονται φυσικά με τα Keystones αλλά μπορούν να είναι πιο ευέλικτα στις δυνατότητες και απαιτήσεις του κάθε ήρωα ξεχωριστά. Οι Major ρούνοι θα έχουν γραφική απεικόνιση και ηχητικά εφέ με τα οποία θα μπορούμε να τα αναγνωρίζουμε και να τα ξεχωρίζουμε από τα υπόλοιπα. Παρακάτω θα δουμε δυο παραδείγματα τα οποία βρίσκονται βέβαια ακόμα υπό κατασκευή.

Tamer

Overheal

Excess healing becomes a decaying shield, for up to 10% of your total health.

 

Zombie Ward

After killing an enemy ward, a friendly Zombie Ward is raised in its place. Zombie Wards are visible, last for 180 seconds and don’t count towards your ward limit.

 

Οι Minor ρούνοι έχουν και αυτοί σημαντική επίδραση στο gameplay αλλά δίνουν μια ξεχωριστή ενδιαφέρουσα νότα για τον κάθε ήρωα. Σε αυτούς θα παρατηρήσετε εφέ όλων των ειδών όπως αύξηση δύναμης ή άμυνας, τζάμπα αντικείμενα και γενικά χαρακτηριστικά που θα βοηθήσουν εντός παιχνιδιού. Ο κάθε τέτοιος ρούνος μπορεί να βοηθήσει να διπλασιαστεί η δύναμή σου και να αλλάξουν και matchup που υποθετικά είναι χαμένα εξ αρχής.

Overcharger

+1% CDR per level, up to +10% CDR at level 10. Each percent of excess CDR is converted to +2 Ability Power or +1.4 Attack Damage, Adaptive.

Essence Thief

Gain 1 permanent max health when enemy minions die near you. Range: 1400 units. Μόνο nasus πλέον.

 

Ένα παράδειγμα Domination path( Bounty Hunter ) :

 

Παράδειγμα Resolve path :

 

 

 

Παρακάτω υπάρχουν μερικά ακόμα leaked runes/masteries πλέον.

 

Bloodlust
Takedowns restore 15% missing health.

 

Ruined King’s Tribute

Every 4 seconds in combat your next attack deals damage to nearby champions and large monsters equal to 3% of your max health and heals you for [20 -75]% of this amount based on level. Ranged Champions: Damage and healing are halved.
Perfectionist
While above 80% health, gain up to +14 Attack Damage or +20 Ability Power, Adaptive (based on level)

Comments

comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *