Post thumbnail

Πριν αρχίσω αυτό το Review θέλω να πω ότι η εμπειρία μου στα Top down shoot em ups, είναι μικρή, οπότε δεν θα κρίνω το παιχνίδι συγκρίνοντας το με άλλα του είδος του, αλλά σαν ένα παιχνίδι που απλά έπεσε στα χέρια μου και κατά πόσο αυτό μπόρεσε να μου κρατήσει το ενδιαφέρον.

Το Task Force KAMPAS λοιπόν είναι ένα παιχνίδι από την Casiopea Wave, εκδόθηκε από την eastasiasoft και κυκλοφόρησε στις 5 Μαΐου του 2020, για όλες τις σύγχρονες κονσόλες (και στο PS Vita!) αλλά όχι στα Pc. Είναι ένα Action Sci-fi Top down Shoot em up, δηλαδή πετάτε το διαστημόπλοιο σας από την κάτω μεριά της οθόνης προς τα πάνω καθώς προσπαθείτε να αποφύγετε τα πυρά από τους εχθρούς και να μαζέψετε Power ups.

Story

Το παιχνίδι δεν έχει κάποιου είδος Story. Πέρα από το ότι χειρίζεστε 5 διαφορετικούς χαρακτήρες με διαφορετικές ικανότητες και σε κάθε run σας συναντάτε τους ίδιους εχθρούς και τα ίδια 3 Bosses με την ίδια συχνότητα, το παιχνίδι δεν το πάει κάπου σαν ιστορία, και ούτε εξέλιξη χαρακτήρων υπάρχει. Οπότε θα επικεντρωθώ στο Gameplay

Gameplay

Αν έχετε ξαναπαίξει τέτοιου είδους παιχνίδια, ξέρετε λίγο πολύ τι να περιμένετε. Έχετε μια ζωή, πυροβολείτε ότι βλέπετε μπροστά σας, και προσπαθείτε να κάνετε High score καθώς μαζεύεται Power Ups για να κάνετε της βολές πιο δυνατές και το σκάφος σας πιο ανθεκτικό. Επιλέγετε από τους αρχικούς 3 χαρακτήρες, και παίζοντας ξεκλειδώνετε και άλλους δυο, τον πρώτο αν περάσετε το πρώτο Boss, και τον δεύτερο αν παίξετε αρκετή ώρα. Όταν κάνετε συγκεκριμένο High Score ή τερματίσετε το παιχνίδι αρκετές φόρες, ξεκλειδωνεται οπτικά φίλτρα για το παιχνίδι, όπου το κάνουν πιο Vintage και Arcade, καθώς βασίζεται κιόλας στα κλασσικά shoot em ups των 80’s. Ένα ενδιαφέρον Mechanic, που προσφέρει στρατηγική, είναι ότι μπορείτε να σταματήσετε να πυροβολείτε για κάποια δευτερόλεπτα ώστε να ανακτήσετε τη ζωή σας , οπότε πρέπει να κρίνετε πότε σταματάτε το πίου-πίου και πότε όχι!

Γραφικά

Το παιχνίδι έχει όμορφους χρωματιστούς χαρακτήρες και αντιπάλους, όπου εύκολα ξεχωρίζετε τον έναν από των άλλον, και οι πλανήτες που συνθέτουν το backround είναι πολύ ευπρόσδεκτοι. Το παιχνίδι ακολουθεί ένα 16bit στιλ με 2D γραφικά, οπού κάνουν τη δουλειά τους μια χαρά για το είδος που είναι το παιχνίδι.

Ήχος

Η μουσική ακολουθεί ένα Synthwave Electronic στιλ, καθώς αρμόζει και στο είδος, με 4 διαφορετικά κομμάτια, ένα για κάθε Boss, και ένα όταν πολεμάτε τα κύματα των εχθρών. Τα κομμάτια των Boss είναι αρκετά καλά, αν και θα τα ακούσετε πιο σπάνια. Τα εφέ είναι καλά, και αρκετά διαφορετικά για να ξεχωρίζεις από ποιους εχθρούς έρχονται και τι να περιμένεις, συν ότι προσθέτουν στην αισθητική του παιχνιδιού.

Παράπονα

1.) Το μεγαλύτερο μου θέμα με το παιχνίδι ήταν στο μέγεθος της οθόνης του παιχνιδιού, καθώς σε Νintendo Switch έπιανε μόλις το 1/3 της οθόνης, οπότε ήμουν κυριολεκτικά πάνω στην οθόνη, και ένα παιχνίδι με τόσο χαμό χρειάζεται ορατότητα για να καταλαβαίνεις τι γίνετε και που πας. Καταλαβαίνω ότι το έκαναν για αισθητικούς λόγους αλλά σε Switch δεν σας το συστήνω.

2.) Μεγάλο θέμα επίσης με την οθόνη όπου ότι και αν πυροβολούσες έτρεμε πάνω κάτω, όχι υπερβολικά, αλλά σε ένα βαθμό όπου εμπόδιζε δραματικά το Gameplay και δεν είχες την επιλογή να το κλείσεις από τις ρυθμίσεις, οπότε με συνδυασμό το από πάνω παράπονο, έκανε το παιχνίδι πιο δύσκολο από ότι ήταν.

3.) Η διάρκεια και η επαναλιψιμότητα του. Το παιχνίδι θα σας πάρει 20 λεπτά να το ολοκληρώσετε, αφού όμως πρώτα θα περάσετε 5-6 ώρες προσπαθώντας ξανά και ξανά. Όπου καταλαβαίνω ότι αυτό είναι το είδος του, αλλά θα ήθελα να υπήρχε μια διάφορα στους εχθρούς, στην σειρά των Bosses, ή έστω να έδινε ένα διαφορετικό Mode, πχ Endless, ώστε να έχει και μια σχετική επαναλιψιμότητα. Συν ότι οι διαφορές στους χαρακτήρες, είναι ότι ξεκινάνε με διαφορετικό Power Up, πράγμα όπου παίζοντας και μαζεύοντας και τα υπόλοιπα Power Ups, όλα τα σκάφη καταλήγουν ίδια μετά από λίγο, με λίγες εξαιρέσεις.

4.) Το κομμάτι που παίζει όταν πολεμάς τα κύματα των βασικών εχθρών, αν και ενδιαφέρον στην αρχή, μετά τις 2-3 ώρες καταλήγει ενοχλητικό και σε αποσυντονίζει, θα μπορούσε και εκεί να υπάρχει μια ποικιλία κομματιων εφόσον είχε γίνει αρκετά καλή δουλειά στον ήχο.

Συμπέρασμα και Αν το προτείνω

Το Task Force KAMPAS, αν και έχει περίεργο όνομα, και αρκετά θεματάκια, κάνει αυτό που πρέπει για το είδος του ικανοποιητικά, και με καλή δυσκολία. Είναι ένα ευχάριστο παιχνίδι να περάσεις το χρόνο σου, όσο περιμένεις για κάτι 10-15 λεπτά. Και μια καλή εισαγωγή για κάποιον στο είδος, αν και υπάρχουν πολύ καλύτερα Shoot em ups, που εξελίσσονται και πιο πολύ από πλευράς Story.

Στην τιμή των 5.99 ευρό, πιστεύω είναι μια ΟΚ πρόταση, ειδικά αν είστε fun του είδους ώστε να το χετε στη συλλογή σας και να το επισκέπτεστε κάποιες φορές που ψάχνεται να παίξετε κάτι στα γρήγορα ή να σκοτώσετε λίγο χρόνο…και λίγους εχθρούς.

Διαβάστε επίσης την άποψη μου για το Sayonara Wild Hearts και το RUINER

Task Force KAMPAS

5.9

ΓΡΑΦΙΚΑ

7.0/10

STORY

3.0/10

GAMEPLAY

6.0/10

ΗΧΟΣ

7.5/10

Pros

  • Καλή δουλειά στον ήχο
  • Όμορφο και χρωματιστό
  • Εύκολο στην κατανόηση

Cons

  • Πολύ μικρή διάρκεια
  • Άφαντο Story
  • Μικρή επαναλιψιμότητα
  • Μικρή ποικιλία σε χαρακτήρες και Gameplay
  • Μικρή οθόνη με δόνηση, που μπλοκάρει το gameplay

Add comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

YouTube
YouTube
Instagram