Gaming NewsNews

Τίτλοι τέλους για το Anthem NEXT

R.I.P.

Κάποιες φορές η βιομηχανία έχει καταφέρει να καταστρέψει τα ίδια της τα δημιουργήματα. Είτε γιατί δημιουργεί εμπορευματοποίηση του Hype, είτε γιατί βιάζεται να εκμεταλλευτεί το Hype, πριν αυτό ξεθωριάσει από την αναμονή.

Αυτό έχει οδηγήσει σε παταγώδεις εμπορικές αποτυχίες και σε αμφιλεγόμενα παιχνίδια, που λόγω νοοτροπίας πολλών ανθρώπων να μην παραδέχονται το λάθος σε κάτι που έχουν υποστηρίξει περίτρανα, καταλήγουν σάκοι του μποξ ανάμεσα σε fanboys και απογοητευμένους χρήστες.

Τα δύο πιο πρόσφατα παραδείγματα που μου έρχονται στο μυαλό είναι το Cyberpunk 2077 και το Death Stranding. Δύο παιχνίδια που θα μπορούσαν να αλλάξουν την βιομηχανία ριζικά, αν κατάφερναν να φέρουν εις πέρας, όσα υποσχόντουσαν -όχι οι εταιρείες ανάπτυξης τους, αλλά τα έμπιστα fanboys που αποθέωναν οποιαδήποτε κίνηση κατά τη διάρκεια του develpement- και δεν είχαν τόσο σημαντικές παθογένειες που να τα κρατάν πίσω. (το ένα κυρίως τεχνικές, το άλλο ρυθμικές), χαρακτηρίζοντάς τα ως “Δεν είναι για όλους”, εννοώντας απλά, “δεν θα σας αρέσουν αν δεν έχετε την υπομονή να ανεχτείτε τις επιλογές ή τα λάθη των δημιουργών τους”. Και για να καταλάβετε τι εννοώ, το 2ο είναι το αγαπημένο παιχνίδι του γράφων και το πρώτο έχει καταφέρνει να βαθμολογηθεί με 9/10.

Anthem… το πρώτο αίμα…

Όμως, αυτά τα δύο παιχνίδια δεν είναι ούτε τα πρώτα, ούτε τα τελευταία. Υπήρξαν εκατοντάδες πριν από αυτά, αλλά ένα κατάφερε να κάνει το Hype “επάγγελμα” και δεν κατάφερε ποτέ να ανταπεξέλθει. Το φιλόδοξο πόνημα της BioWare, το Anthem.

Με εκδότη την E.A. και θεματολογία που θα μπορούσε να αλλάξει για πάντα τα games as services έπρεπε να αποτελεί βασικό στοιχείο κάθε υγιούς κουβέντας μεταξύ gamers. Αντιθέτως, οι σχεδιαστικές επιλογές, του ταλαιπωρημένου προσωπικού που το ανέπτυξε, μόνο καλό αποτέλεσμα δεν είχαν και δημιούργησαν μία μόνιμη γκρίνια γύρω από τον τίτλο, για πράγματα που έπρεπε να είναι αλλιώς. Ένα κύμα (δικαιολογημένων) αντιδράσεων που ξεκίνησαν λόγω πολύ μεγαλύτερης δημοσιότητας από όση μπορούσε να αντέξει το ίδιο το Anthem, δηλαδή, η απόλυτη εργαλειοποίηση του Hype.

Στο βίντεο των Just Gamers που θα βρείτε παρακάτω, μπορείτε να μάθετε τα πάντα γύρω από την αποτυχία του Anthem, αλλά και τους λόγους που οδήγησαν σε αυτή.

R.I.P. Anthem Next

Μετά από τα τόσα προβλήματα, αλλά και τα παράπονα των χρηστών, μία “ειδική ομάδα” της BioWare, αποφάσισε να αναλάβει δράση. Συγκεκριμένα το 2019 ανακοινώθηκε μία ολοκληρωτική αναδημιουργία του παιχνιδιού, που θα έφερε το όνομα Anthem Next και θα έφερνε το προϊόν στην κατάσταση που έπρεπε να είναι εξ αρχής.

Όμως, το 2020 δεν μπορείς να πεις ότι ήταν και η καλύτερη δουλειά για να δουλέψεις πάνω στα project σου. Οι αναβολές έδιναν και έπαιρναν και είδαμε και αρκετά μεγάλα projects να αντιμετωπίζουν σημαντικότατα προβλήματα. Το ίδιο προφανώς συνεχίζεται ακόμα και σήμερα, όπου η κατάσταση δεν έχει αλλάξει και πολύ.

Έτσι, στις 24/02/2021 και περί ώρα Ελλάδος 21:00 η BioWare προέβη σε μία ξαφνική (αλλά αναμενόμενη από πολλούς) ανακοίνωση. Το Anthem Next δεν θα συνεχίσει την ανάπτυξή του και το Anthem μένει πλέον χωρίς καμία υποστήριξη.

Οι λόγοι πολλοί, αλλά ο σημαντικότερος, κατ εμέ, η διοχέτευση των πόρων της ανάπτυξής του, σε σημαντικότερα games της εταιρείας (Dragon Age 4, Mass Effect 4 και updates Star Wars: The Old Republic).

Δείτε παρακάτω την ανακοίνωση της BioWare.

Ανακοίνωση

“Στο πνεύμα της απόλυτης ειλικρίνεια και διαφάνειας, θέλουμε να σας ανακοινώσουμε ότι πήραμε την πολύ δύσκολη απόφαση να σταματήσουμε την νέα ανάπτυξη του Anthem (aka Anthem NEXT). Θα συνεχίσουμε όμως να κρατάμε το Anthem live service όπως είναι σήμερα.

Από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του, η ομάδα μας δουλεύει εντατικά για να το βελτιώσει, κάνοντας πολλαπλά updates που έφερναν πραγματικές βελτιώσεις στο παιχνίδι, προσθέτοντας παράλληλα επιπλέον περιεχόμενο. Λίγο πριν το τέλος του 2019, αποφασίσαμε να εξελίξουμε την προσπάθειά μας και ξεκινήσαμε να δουλεύουμε πάνω σε μία ολική επαναφορά του παιχνιδιού.

Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, δώσαμε πληροφορίες και αποκαλύψαμε τη δουλειά της ομάδας μας, μέσω του blog αλλά και συζητήσεων στα social media, και ήταν πολύ ενθαρρυντικό για εμάς το ότι υπήρχε τέτοια ανταπόκριση. Ήμουν πολύ περήφανος για την δουλειά της ομάδα μου και ανυπομονούσα να παίξω κάθε νέο build του κόπου μας.

Το 2020 όμως, ήταν μία χρονιά διαφορετική και ενώ συνεχίσαμε να δουλεύουμε από το σπίτι, εις βάρος άλλων project μας στην BioWare, δεν καταφέραμε να ανταποκριθούμε πλήρως χωρίς κόστος και να φτιάξουμε ότι είχαμε σχεδιάσει πριν την πανδημία, χωρίς να πιέσουμε στο έπακρο τις ομάδες μας.

Ξέρω ότι πολλά μέλη του community μας θα είστε απογοητευμένοι, καθώς ήσασταν πολύ ενθουσιασμένοι με τις βελτιώσεις μας. Όπως επίσης, υπάρχει απογοήτευση και στην ομάδα μας που κάναμε μία τόσο καλή δουλειά. Και σε μένα προσωπικά, επειδή το Anthem με έφερε στην BioWare, και τα τελευταία δύο χρόνια ήταν τα πιο δύσκολα αλλά συνάμα πιο σημαντικά της καριέρας μου.

Η ανάπτυξη παιχνιδιών είναι δύσκολη. Αποφάσεις σαν την παραπάνω δεν είναι εύκολες. Κοιτώντας μπροστά, τώρα πρέπει να επικεντρωθούμε στις προσπάθειες των studios μας να δυναμώσουμε το επόμενο Dragon Age, το επόμενο Mass Effect και να συνεχίσουμε τα ποιοτικά updates στο Star Wars: The Old Republic.

Ευχαριστούμε για όλα το community του Anthem. Το feedback σας και οι προτάσεις σας βοήθησαν πολύ στις δημιουργικές αποφάσεις μας και προσωπικά, η καλοσύνη και η ενθάρρυνσή σας, μου χρειαζόταν όσο τίποτε άλλο πέρσι.

Μείνετε ασφαλείς και ευγενικοί μεταξύ σας. Δυνατοί μόνοι, δυνατότεροι μαζί.

Christian

Πως σας φάνηκε αυτή η ανακοίνωση; Το περιμένατε; Πείτε μας στα σχόλια σας στο facebook την άποψή σας.

Χρήστος Καπάνταης

Commander Guts/ KaPandice / Bearded Guts Είμαι ο Χρήστος για όσους δεν με ξέρουν. Αγαπώ τα Games, την αρθρογραφία και έχω OCD. Είμαι μεγάλος θαυμαστής του καλού game design και λάτρης των αψεγάδιαστων voice overs. Επίσης, έχω ακόμα αφίσα Metal Gear Solid 1 στο δωμάτιο μου. Τέλος, έχω κόλλημα με τα νομικά όσων αφορά τα games. Παίζω από 4 χρονών και είμαι 32. Έχω δουλέψει σε διάφορα Ελληνικά gaming μεσα, και μέσω του Gamesenpai.gr βρήκα το ρόλο που μου ταιριάζει. Να αγαπάω αυτό που κάνω.Θα με βρείτε παντού και πάντα, ειδικά όμως στο facebook. Αγαπημένο μου αντικείμενο: Οι κάλτσες Pikachu/Αγαπημένη Κονσόλα: PSX/Αγαπημένο Game: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots/Αγαπημένο Anime: Slam Dunk

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Back to top button

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.