To Metacritic άλλαξε τις υποβολές βαθμολογίας των χρηστών

Τεράστιες αλλαγές μετά το bomb review του The Last Of Us: Part II

Σήμερα το πρωί μπήκα στο Metacritic για να δω ποια ήταν η μέση βαθμολογία για το Ghost of Tsushima, το οποίο κυκλοφορεί στο PS4, και είδα ότι έχει ένα τίμιο 83. Αλλά είδα επίσης και κάτι άλλο, εκεί όπου κανονικά θα έβλεπα τις βαθμολογίες των χρηστών δεξιά, υπάρχει ένα νέο μήνυμα που δεν έχω ξαναδεί.

“Παρακαλώ αφιερώστε λίγο χρόνο παίζοντας το παιχνίδι. Επιστρέψτε για να το βαθμολογήσετε από τις 12:00 μ.μ. PST στις 18 Ιουλίου. “

Αυτό… είναι καινούριο. Έχουμε δει προηγουμένως τα αποτελέσματα των χρηστών να αρχίζουν να συσσωρεύονται είτε την ημέρα που βγαίνει ένα παιχνίδι ή μερικές φορές ακόμη και πριν από αυτό, αλλά τώρα το Metacritic κάνει τους χρήστες να περιμένουν περισσότερες από 36 ώρες μετά την κυκλοφορία για να αρχίσουν να δημοσιεύουν κριτικές, θεωρώντας ότι είναι «επαρκής» χρόνος για ένα αξιόπιστο παιχνίδι όπως το παραπάνω.

Σε αυτό βοηθήσε το The Last Of Us: Part II

Αυτό, φυσικά, ήταν εμπνευσμένο από την πρόσφατη κυκλοφορία του The Last of Us Part 2, όπου οι παίκτες χρησιμοποίησαν τις βαθμολογίες για να κάνουν review bomb στο παιχνίδι και να το κατεβάσουν στα 3/10 ακριβώς μετά την κυκλοφορία. Το παιχνίδι έχει επί του παρόντος περισσότερες βαθμολογίες χρηστών από οποιονδήποτε άλλο παιχνίδι στην ιστορία.

Το αρχικό ζήτημα ήταν ότι υπήρχαν χιλιάδες κριτικές που βγήκαν σχεδόν αμέσως στην κυκλοφορία του παιχνιδιού, όταν ήταν φυσικά αδύνατο για τους παίκτες να έχουν παίξει περισσότερες από δύο ώρες, δεδομένου ότι η διάρκεια της ιστορίας ήταν περισσότερο από 20-30 ώρες .

Αυτοί οι χρήστες υπέβαλαν κριτικές βάσει πραγμάτων όπως story leaks ή σημεία της ιστορίας που δεν τους άρεσαν στην αρχή, γράφωντας έτσι μια οργισμένη κριτική. Αυτή η νέα αναμονή 36 ωρών φαίνεται να καταπολεμά άμεσα αυτό που συνέβη .

Ωστόσο, ήδη πολλοί λένε ότι αυτό δεν είναι αρκετό. Μερικοί ζητούν από το Metacritic να προχωρήσει ένα βήμα πιο πέρα ​​και να επαληθεύσει ότι πραγματικά έχετε παίξει το παιχνίδι εάν υποβάλλετε κριτική για αυτό, μέσω κάποιου είδους επιβεβαίωσης αγοράς μέσω της σύνδεσης του λογαριασμού Metacritic με το PSN ή το Xbox ή το προφίλ σας στο Steam.

Και πάλι, αυτό δεν θα σταματήσει τον έλεγχο του review bombing. Μετά το πέρας των 36 ωρών, ο καθένας μπορεί ακόμα να γράψει οποιοδήποτε είδος κριτικής θέλει και δεν υπάρχει τρόπος να παρακολουθείτε πόσα παιχνίδια έχουν παίξει, εάν έχουν παίξει. Αλλά τουλάχιστον, δεν θα έχουμε βαθμολογίες χρηστών σε παιχνίδια με ιστορία 30 ωρών, δύο ώρες μετά την κυκλοφορία τους, οπότε κάτι είναι και αυτό.

Διαβάστε τη συνέντευξη του Dr Disrespect στο PC Gamer.

Corazon

Hey hey, με λένε Σοφία και είμαι 22 χρόνων. Ασχολούμαι με τα video games από μικρή, PS1 - Hercules εποχές και συνέχισα στο PS2 με Crash, Jak & Daxter και Mario games στο Dsi. Μεγαλώνοντας, συνέχισα σε Pc & Xbox 360, κυρίως FPS όπως CS, COD, αλλά και Assassin's Creed & Warcraft 3. Προσπάθησα να ζήσω το gaming πιο επαγγελματικά, ως esports player, κάτι το οποίο δεν κράτησε πολύ καθώς δεν το απολάμβανα. Πλέον, ως Achievement Hunter, παίζω σε PC & Xbox One X, απολαμβάνοντας RPG και Horror Games. Also, τελευταία σπαμάρω Mario 64 & Pokemon Moon στο 2DS μου. Η μεγάλη μου αγάπη; Το Minecraft, η The Lord Of The Rings τριλογία και τα memes. Find me on XBL: yrnsophia & @Namaki's Dungeon : https://discord.gg/drEqwcc

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.